تاریخ انتشار: 1395/05/21 18:55
المپیک ۲۰۱۶ – ریو
کد خبر: 268379

رودکی: سرمایه های جودوی ایران همین سه نفر هستند!

مدیرتیم‌های ملی جودو گفت: در نتایج کسب شده جودوکاران در المپیک ریو خیلی مسائل دخیل است
رودکی: سرمایه های جودوی ایران همین سه نفر هستند!

به گزارش سرویس المپیک فرتاک ورزشی، پس از شکست و حذف جواد محجوب از المپیک برزیل، محمدرضا رودکی مدیرتیم‌های ملی جودو،‌ اظهارداشت: واقعیت این بود که محجوب بهتر از حریفش بود، او شانس صعود داشت، اما باخت و حذف شد.

وی تصریح کرد: سرمایه های جودوی ایران همین سه نفر هستند، البته در نتایج کسب شده در المپیک خیلی مسائل دخیل است.

رودکی یادآور شد: محجوب نتوانست درست تمرکز کند و به همین دلیل باخت، سعید ملایی هم کارش را انجام داد، اما روی دو اشتباه باخت و حذف شد.

مدیر تیم های ملی جودو با بیان اینکه حریف ملایی که باعث حذف وی شد، در نهایت به عنوان قهرمانی رسید، گفت: محجوب هم شرایط خوبی داشت، اما نتوانست درست تمرکز کند و به همین دلیل باخت، البته اینجا المپیک است، تا همین الان سه نفر از قهرمانان جهان حذف شده اند، المپیک شرایط خاصی دارد، هر ورزشکاری اشتباه کمتری مرتکب شود برنده می شود.

وی با اشاره به مسائل و حاشیه های اخیر جودو، گفت: تا امروز صحبتی نکردیم تا آرامش حفظ شود، با مسایل مختلفی مواجه بودیم، همین دو سه ماه آخر با جذب اسپانسر توانستیم دو اعزام داشته و اینگونه سهمیه های خود را حفظ کنیم وگرنه ممکن بود سهمیه ها از دست برود.

مدیر تیم های ملی جودو که امروز به عنوان مربی، جواد محجوب را کوچ کرد، در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره اینکه چقدر از نظر فنی از دو ملی پوش ایران راضی است، گفت: از سعید ملایی هم راضی ام، هم ناراضی، سعید باید المپیک را می دید، چون خیلی زحمت کشیده بود، اما چند اشتباه فردی داشت که اگر آنها را انجام نمی داد، می توانست برنده باشد. در مورد محجوب هم باید بگویم که او تمرکز لازم را نداشت.

رودکی در ارتباط با اینکه چرا نصرت به عنوان کوچ محجوب نبود، ادامه داد: این خواست محجوب بود. ٣-٤ سال آخر دوران من با ٣-٤ سال اول محجوب در یک دوره بوده و با هم دوستیم. به همین خاطر خواست که من او را کوچ کنم.

رودکی در بخش پایانی صحبت هایش با حمایت از ورزشکارانش گفت: ما محدودیت های زیادی داشتیم و اگر در این چند ماه اخیر کمیته به کمک نمی آمد و گواری در این ٤٠ روز، حمایت نمی کرد، ممکن بود بچه ها حتی در المپیک هم شرکت نمی‌کردند. مشکلات ما به حدی بود که حتی در زمینه لباس و وسایل اولیه هم بچه ها مشکل داشتند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dqvgd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



گزارش تصویری از آخرین رقابت محجوب در ریو