تاریخ انتشار: 1395/04/22 10:07
کد خبر: 274425

شمسایی، اسطوره فوتسال آسیا

کنفدراسیون فوتسال آسیا در مورد شمسایی نوشت: او در فوتسال، برای خودش علی دایی است
شمسایی، اسطوره فوتسال آسیا

به گزارش سرویس فوتسال فرتاک ورزشی، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز گزارشی را از گروه B رقابت‌های فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا - 2016 ارائه کرد. تیم تاسیسات دریایی نماینده کشورمان در این گروه با المیادین لبنان و الملک ازبکستان همگروه است.

 

AFC در این گزارش ابتدا به توصیف تیم‌ها پرداخته است و در پایان تماشاگران تایلندی را برای دیدن وحید شمسایی،اسطوره فوتسال آسیا دعوت کرده است.

 

گزارش کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره شمسایی به شرح زیر است: رسیدن به افتخارات وحید شمسایی محال به نظر می‌رسد. او موفق شد به همراه تیم‌ملی ایران 8 بار قهرمان آسیا شود و 5 بار عنوان بهترین بازیکن آسیا را تصاحب کند. او با 390 گل زده آقای گل فوتسال جهان است. او همچنین در جام باشگاه‌های فوتسال آسیا نیز دو بار قهرمان شده است. اولین بار در سال 2010 با تیم فولاد ماهان به عنوان بازیکن و دومین بار سال گذشته به همراه تاسیسات دریایی به عنوان بازیکن و سرمربی موفق شد.

 

در ادامه گزارش آمده است: او اکنون 40 ساله است و به عنوان علی دایی بازی‌های فوتسال شناخته می‌شود. او اکنون در سالن بازی می‌کند و موفق می‌شود مدافعان را کنار بگذارد و بدرخشد. او در رقابت‌های اخیر قهرمانی باشگاه‌های فوتسال جهان در قطر حضور داشت و مقابل بارسلونا خوش درخشید. هواداران تایلند باید از این فرصت استفاده کنند و برای دیدن این اسطوره واقعی فوتسال آسیا به ورزشگاه بیایند.

 

رقابت‌های جام باشگاه‌های قهرمانی قوتسال آسیا 2016 به میزبانی تایلند از تاریخ 25 تیرماه برگزار می‌شود. اولین دیدار تاسیسات مقابل الملک ازبکستان است.


منبع: ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36gn59

آخرین اخبار