تاریخ انتشار: 1398/04/31 13:35
سید مهدی غیاثی:
کد خبر: 93145

بازی سخت و طاقت فرسایی داشتیم/بازیکنان مقابل گیتی پسند استرس داشتند

سرمربی تیم سوهان محمد سیما قم گفت:بازی سخت و طاقت فرسایی با گیتی پسند اصفهان داشتیم.
بازی سخت و طاقت فرسایی داشتیم/بازیکنان مقابل گیتی پسند استرس داشتند

سید مهدی غیاثی پس از تساوی تیم اش برابر گیتی پسند اصفهان اظهار داشت: بازی بسیار سنگین و پرآفت و خیز بود، به‌هرحال تیم گیتی پسند تیم خوب و مدعی قهرمانی است اما به دنبال امتیاز کامل این مسابقه بودیم.

سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم با اشاره به اینکه دیدار امروز سخت و طاقت‌فرسایی بود، افزود: گیتی پسند برای قهرمانی بسته‌شده و بازیکنان ارزنده‌ای دارد ما برای پیروزی همه تلاش خود را کردیم اما بازیکنان تیم حریف باتجربه ظاهر شدند تا امتیازات تقسیم شود.

وی گفت: اگر نام این تیم گیتی پسند نبود با اختلاف سه گل آن‌ها را شکست می‌دادیم ولی برخی بازیکنان ما اضطراب نام گیتی پسند و ملی پوشان آن را داشتند.

غیاثی با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش، عنوان کرد: در جریان مسابقه چند موقعیت جدی خلق کردیم اما بخت با ما یار نبود حتی برخی لحظات سبک بازی حریف را نیز تغییر دادیم.

به گفته وی ، هر تیمی از موقعیت‌ها و تغییرات به‌خوبی استفاده نکند محکوم‌به شکست است و این نکته در بین بازیکنان باید نهادینه شود.

سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیما تصریح کرد: با قدرت به کار خود ادامه می‌دهیم و هر هفته بازی‌های روان‌تر و پرتاکتیک را در زمین پیاده می‌کنیم.

وی بیان کرد: تیم سوهان با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه امروز تاکتیک‌های خود را به‌ویژه در حفظ توپ و ایجاد موقعیت به حریفی دیکته کرد که خود صاحب سبک است،اما فوتسال جنگ فرصت است باید از هر فرصت استفاده کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x9wwq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیانیه باشگاه گیتی پسند در خصوص اتفاقات تلخ بازی روز گذشته این تیم مقابل حفاری اهواز