تاریخ انتشار: 1399/10/26 20:06
کد خبر: 46210

شهرآورد فوتبال بانوان اصفهان برنده ای نداشت

شهرآورد فوتبال بانوان اصفهان برنده ای نداشت و ۳ امتیاز آن بین دو تیم تقسیم شد.
 شهرآورد فوتبال بانوان اصفهان برنده ای نداشت

هفته اول دور برگشت از مرحله مقدماتی لیگ برتر فوتبال بانوان امروز ( جمعه _ ۲۶ دی ماه) با انجام دیدارهایی در شهرهای مختلف پیگیری شد.

 در مهم ترین و حساس  ترین دیدار این هفته و در دربی اصفهان تیم ذوب آهن از ساعت ۱۳ در فولادشهر میزبان تیم فولادمبارکه سپاهان بود که در پایان دو تیم به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند.

مائده جعفری، بهاره سیفی، حبیبه ربوی و الهه سامانیان با نظارت الهه کاظمی کادر داوری این دیدار را بر عهده داشتند، ضمن اینکه گلاره ناظمی دبیر سازمان لیگ مهمان ویژه این دیدار بود.

مدایم زاده سرمربی ذوب آهن زهرا خواجوی، ندا اقبال نیا، مبینا داودی، رقیه شهبازی، وحیده ایثاری، سارا سبزواری، سحر رمضانی، سارا ظهرابی نیا، سیما محمد پور، نگین زندی و مرضیه نیکخواه را به میدان فرستاد.

امیرشقاقی نیز از هانیه علیمردانی، میترا نظری، کوثر کمالی، زهرا پورحیدری، زهرا ذوالفقار، شقایق روزبهان، فاطمه عادلی، شیدا تخشا، معصومه همتی، مینا نادمی و ثنا صادقی در ترکیب اولیه خود استفاده کرد.

دو تیم با توجه به شناختی که از یکدیگر پیدا کرده بودند از همان  ابتدا فشار زیادی روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند تا در دقیقه ۶ نگین زندی با یک ضربه سر، گل نخست ذوب آهن را همانند بازی اول وارد دروازه سپاهان کرد.

شاگردان امیرشقاقی که نمی خواستند بازنده این دیدار باشند فشار خود را از میانه های زمین بیشتر کردند و از ارسال هتی بلند نیز برای رسیدن به دروازه خواجوی استفاده کردند که با ناکامی روبرو بودند و نیمه نخست با نتیجه ۱ برصفر به سود ذوب آهن خاتمه پیدا کرد.

در نیمه دوم با تعویض های سپاهان و تغییر در سبک بازی توانست به کنترل بازی بپردازد و اولین گل خود را توسط علیمردانی که در نیمه دوم به زمین وارد شده بود وارد دروازه خواجوی کند. سپاهانی ها در دقیقه ۸۳ نیز توسط نرگس سبکتگین به گل دوم رسیدند تا ۲ بر صفر از میزبان خود پیشی بگیرند.

داور این دیدار دقیقه ۸۸  یک پنالتی برای ذوب آهن گرفت که سارا سبزواری این توپ را تبدیل به گل کرد، در دقایق اضافه نیمه دوم ذوب آهن چندین موقعیت گل داشت ولی موفق به گلزنی نشد تا در نهایت بازی با نتیجه دو بر دو تمام شود.

در این دیدتر هاجر دباغی و فاطمه اردستانی به دلیل مصدومیت حضور نداشتند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jm6dl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اخباری: داور مراعات حال نساجی را کرد