تاریخ انتشار: 1400/08/29 01:53
گزارش دیدار سپاهان و سارگل بوشهر
کد خبر: 29970

رقابت جذاب لیگ برتر بانوان؛ انتقام سخت اصفهانی از رقیب/ خط و نشان سپاهانی‌ها برای رقبا

دیدار سپاهان اصفهان و سارگل بوشهر از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان با پیروزی پر گل بانوان طلایی پوش به پایان رسید.
رقابت جذاب لیگ برتر بانوان؛ انتقام سخت اصفهانی از رقیب/ خط و نشان سپاهانی‌ها برای رقبا

از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان، سپاهان اصفهان در ورزشگاه صفاییه میزبان سارگل بوشهر بود که در نهایت این بازی با نتیجه‌ی هشت بر صفر به نفع بانوان طلایی پوش به پایان رسید.

طلایی پوشان در نیمه اول بازی با به ثمر رساندن 6 گل کار را برای نماینده‌ی بوشهر به پایان رساندند.

شاگردان بیان محمودی بیشتر حملات خود را از سمت راست پایه ریزی می‌کردند و با حضور سارا ظهرابی در این امر موفق ظاهر شدند.

در دقیقه 11 بازی هاجر دباغی موفق به گشودن دروازه ی سارگل شد و دردقیقه 12 سارا ظهرابی با پاس در عمق هاجر دباغی دروازه نماینده ی بوشهر را گشود.

هماهنگی بین دباغی و ظهرابی کار را برای طلایی پوشان راحت کرده بود و در دقیقه 13 بازهم سارا ظهرابی با یک پاس گل دباغی را به دومین گل خود رساند.

طلایی پوشان با پاس های در عمق و گردش توپ روی زمین، توپ و میدان را در اختیار داشتند و فرصت نفس کشیدن از خط دفاع سارگل را گرفته بودند.

 دقیقه 28 بازی مرضیه نیکخواه با پاس گل عنبری چهارمین گل سپاهان را به ثمر رساند.

حمله های پی در پی سپاهان میزان خطا در خط دفاع سارگل را افزایش داده بود و همین امر سبب شد تا دروازه تیم بوشهری هر دو دقیقه یک بار گشوده شود.

در دقیقه 30 بازی هاجر دباغی موفق به هت تریک در دومین هفته لیگ برتر شد و درست یک دقیقه بعد با به ثمر رساندن گل، گل چهارم خود و گل ششم سپاهان کار را برای سارگل یک سره کرد.

اگرچه سارگل در این بازی پراشتباه ظاهر شد اما به رغم داشتن یک تیم جوان و بدون تجربه فوتبالی جانانه از خود به نمایش گذاشت و بارها دست به حمله زد که نتیجه ای دربر نداشت.

در نیمه دوم بازی شاگردان بیان محمودی بازی ارام درپیش گرفته بودند و از عطش حمله طلایی پوشان کاسته شده بود دراین نیمه سپاهانی ها بیشتر شوت به سمت دروازه را در دستور کار قرار داده بودند.

سارگل بوشهر درنیمه دوم کم اشتباه تر ظاهر شد و حتی موفق به کسب یک پنالتی شد که حواشی زیادی به همراه داشت.

دروازه بان سپاهان موفق به مهار ضربه دروازه شد اما باتصمیم داور پنالتی برگشت داده شد که با سهل‌انگاری بازیکنان سارگل فرصت گشودن دروازه از سارگل گرفته شد.

 دقیقه 90 بازی میترا نظری گل هفتم تیمش را به ثمر رساند و دقیقه 90+4  شقایق روزبهان هشتمین گل سپاهان را درون درواز سارگل جا داد.

سپاهان اصفهان هفته دوم را با صلابت پشت سرگذاشت و تیم سارگل بایک بازی جانانه نشان داد به دنبال فوتبال بازی کردن است.

گزارش: شادی بخشی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yjxqy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/  تقسیم امتیازات یاران محرم و سولدو در نقش جهان به روایت تصویر