تاریخ انتشار: 1401/05/20 21:21
هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال؛
کد خبر: 18236

اختصاصی/ گیتی‌پسند- کراپ الوند؛ جدالی حساس در غیاب ستاره لژیونر

در هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور شاهد رقابت حساس کراپ الوند صدرنشین و گیتی پسند خواهیم بود.
اختصاصی/  گیتی‌پسند- کراپ الوند؛ جدالی حساس در غیاب ستاره لژیونر

در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور یک دیدار حساس و نفس‌گیر بین دو تیم کراپ الوند صدرنشین لیگ و گیتی پسند که رتبه سوم جدول را در اختیار دارد برگزار خواهد شد، دیداری که می تواند توجه خیلی از علاقه مندان فوتسال را به خود جلب نماید.

 کراپ الوند در 5 بازی گذشته خود دارای 5 پیروزی و 15 امتیاز است که در این زمینه تنها تیمی است که حداکثر امتیازات را کسب نموده تا به تنهایی در صدر جدول قرار داشته باشد.

 این تیم در 5 بازی گذشته خود توانسته 15 گل به ثمر برساند و 6 بار هم دروازه‌اش باز شده است که از نظر گل خورده بهترین تیم این مسابقات تا هفته پنجم می‌باشد.

 اما در آن سوی میدان گیتی پسند قرار دارد، تیمی که  قهرمانی فصل گذشته را هم نیز به نام خود ثبت نموده تا یکی از تیم‌های همیشه مدعی قهرمانی در لیگ برتر فوتسال باشد.

گیتی پسند از 5 بازی گذشته خود دارای چهار پیروزی و یک شکست است که تنها باخت این تیم در هفته دوم برابر صنایع پشتیبانی هرمزگان با نتیجه نزدیک 2بر1 رقم خورد تا آنها نتوانند تمامی امتیازات لازم را از 5 بازی گذشته خود کسب نمایند.

نقطه قوت گیتی پسند خط حمله پرقدرت آن است که توانسته تا پایان هفته پنجم با 23گل زده بهترین خط حمله را در کنار مس سونگون داشته باشد  و این می‌تواند به جذابیت‌های این بازی بیفزاید چرا که قدرتمندترین خط حمله در برابر بهترین خط دفاعی که متعلق به کراپ الوند می باشد قرار خواهند گرفت.
البته ذکر این نکته ضروریست که نبود سعید احمد عباسی گلزن قهار این تیم که هفته گذشته آخرین بازی خودش را برای این تیم انجام داد و راهی لیگ اسپانیا شد، شاید بتواند بر روی روند گلزنی گیتی پسند تاثیر بگذار .
جان کلام این که این بازی می تواند گل سر سبد دیدارهای هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتسال باشد که روز جمعه 21 مرداد ماه راس ساعت 17 به میزبانی کراپ الوند برگزار خواهد شد و امیدواریم آغاز رقابت‌های لیگ برتر فوتبل که در این روز خواهد بود، تاثیری بر اطلاع رسانی و تحت پوشش قرارددن این مسابقات نداشته باشد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l5lxe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیدار تماشایی فردوس قم  و کراپ الوند  به روایت تصویر