تاریخ انتشار: 1401/05/26 10:46
هفته هفتم لیگ برتر فوتسال کشور
کد خبر: 17815

سن ایچ ساوه- کراپ الوند؛ گل سر سبد بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر فوتسال

تیم‌های سن ایچ ساوه و کراپ الوند دو تیم صدرنشین لیگ برتر فوتسال تا پایان هفته ششم، در یک رقابت حساس در هفتمین بازی خود در برابر یک دیگر به میدان می روند

سن ایچ ساوه- کراپ الوند؛ گل سر سبد بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر فوتسال

تیم‌های سن ایچ ساوه و کراپ الوند دو تیم صدرنشین لیگ برتر فوتسال تا پایان هفته ششم، در یک رقابت حساس در هفتمین بازی خود در برابر یک دیگر به میدان می روند.

سن ایچ ساوه و کراپ الوند تا قبل از این بازی با 16 امتیاز و 18 گل زده و 9 گل خورده دو تیمی می‌باشند که تا پایان هفته ششم شکستی در کارنامه آنها به ثبت نرسیده است و این بازی می‌تواند در صورت وجود برنده، یک تیم را در پایان هفته هفتم بعنوان تنها تیم بدون شکست معرفی کند و اگر نتیجه با تساوی نیز به پایان برسد همین حالت بدون شکست برای هر دو تیم حفظ خواهد شد.

این دو تیم خوب میدانند در صورتی که با تساوی از زمین خارج شوند و اگر مس سونگون در برابر قند کاترین آمل به پیروزی برسد، آن وقت هر دو تیم با کسب یک امتیاز جمع امتیازهای خود را به عدد 17 خواهند رساند در حالی که مس سونگون در صورت کسب هر سه امتیاز جمع امتیازهای خود را به عدد 18 خواهد رساند و بالاتر از این دو تیم در صدر جدول قرار خواهد گرفت .

بدون تردید این بازی گل سرسبد دیدارهای هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور خواهد بود که امروز چهارشنبه راس ساعت 17 به میزبانی ساوه برگزار خواهد شد و می تواند از جذابیت‌های بسیاری برخوردار باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oaxwl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهترین خط حمله لیگ فدای ضعف خط دفاعی/شهبا به فکر چاره!

کم تجربگی مازیار زارع خودش را نشان داد!
پیروزی هایی که در نیمه دوم از دست می‌رود؛