تاریخ انتشار: 1395/04/29 16:10
سرمربی تیم ملی فوتسال زنان:
کد خبر: 273075

ملی پوشان با انگیزه قوی در رقابت های جهانی و آسیایی حضور می یابند

سرمربی تیم فوتسال زنان،گفت: ملی پوشان به منظور حضور موفق در رقابت های جام جهانی و قهرمانی آسیا با انگیزه قوی تمرینات خود را دنبال می کنند.
 ملی پوشان با انگیزه قوی در رقابت های جهانی و آسیایی حضور می یابند

به گزارش فرتاک ورزشی از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون فوتبال، فروزان سلیمانی اظهارداشت: اردوهای تدارکاتی تیم ملی از 10 تیر ماه به منظور حضور در رقابتهای جام جهانی و قهرمانی آسیا آغاز و بیشترین تمرکزمان بر روی تمرینات بدنسازی است.

وی افزود: بازیکنان باید از لحاظ جسمانی در شرایط مطلوبی قرار بگیرند تا در مسابقات جام جهانی و قهرمانی آسیا خوب ظاهر شوند و از لحاظ جسمانی کم نیاورند.

سرمربی تیم فوتسال زنان گفت: هفته اول شهریورماه جاری تمرینات بدنسازی تیم ملی به پایان می رسد و از اواخر شهریورماه نیز رقابت های لیگ برتر شروع خواهد شد. سپس دو بازی تدارکاتی با تیم ملی روسیه انجام می دهیم .

سلیمانی افزود: همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال قرار است با فدراسیون های پرتغال و اسپانیا و تیم های مطرح اروپایی رایزنی هایی برای انجام دیدارهای تدارکاتی انجام دهند زیرا این دیدارها محکی برای بازیکنانمان با تیم هایی سرشناس خواهد بود.

وی گفت: وقتی یک تیم قهرمان می شود حفظ آن قهرمانی سخت تر است، برای این که ثابت شود کسب قهرمانی شانسی نبوده باید بیشتر تلاش کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48koql

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال بانوان
اردوی تدارکاتی