تاریخ انتشار: 1400/03/30 07:09
کد خبر: 37732

سوپر جام به رنگ سرخ/ قرمز‌های تبریز بدنبال کسب اولین قهرمانی سوپرجام و پرسپولیس در پی پوکر

«جذاب‌ترین جدال سال‌های اخیر برای کسب عنوان سوپر‌جام امروز برگزار می‌شود»
سوپر جام به رنگ سرخ/ قرمز‌های تبریز بدنبال کسب اولین قهرمانی سوپرجام و پرسپولیس در پی پوکر

طبق برنامه اعلام شده توسط فدراسیون دیدار سوپرجام بین تیم های پرسپولیس و تراکتور تبریز فردا یکشنبه 30 خردادماه ساعت 19:50 در ورزشگاه آزای برگزار می شود و با اعلام کمیته داوران علی صفایی به عنوان داور و حسن ظهیری به همراه محمدعلی پورمتقی به عنوان کمک های وی این دیدار را قضاوت می کنند.

پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ نوزدهم و تراکتور با کسب قهرمانی جام‌حذفی در سال گذشته یکی از جذاب‌ترین دیدار‌های تاریخ سوپر جام را برگزار خواهند کرد.

پس از وقفه ایجاد شده در لیگ برتر به علت بازی‌های تیم ملی این دیدار می‌تواند دیدار بسیار خوبی برای دو تیم باشد تا بتوانند به شرایط مسابقه باز گردند.

پرسپولیس در این دیدار کامیابی‌نیا، فرجی، رادوشویچ و احتمالا وحید امیری را در اختیار نخواهد داشت و این احتمال وجود دارد به یکی دو بازیکن دیگر از ملی‌پوشان این تیم توسط یحیی گل‌محمدی استراحت داده شود.

در آن سوی میدان تیم خطیبی که در لیگ برتر به دنبال کسب سهمیه هستند، به احتمال زیاد با توجه به حواشی اخیر دو بازیکن با تجربه خود، شجاعی و دژاگه را در اختیار نخواهد داشت و باید با بازیکنان جوان خود به مصاف پرسپولیس برود.

دیدار پرسپولیس و تراکتور همواره در چند سال اخیر جذاب بوده و آخرین دیدار دوتیم هم مربوط به دور رفت لیگ بیستم بود که سرخپوشان تهرانی در تبریز موفق به شکست رقیب خود شدند.

تراکتور تا کنون موفق به کسب عنوان قهرمانی در سوپر جام نشده است و باید دید می‌تواند با شکست پرسپولیسی که در سه دوره اخیر این عنوان را بدست آورده، اولین سوپر جام تاریخ باشگاهش را کسب کند یا خیر؟

پوریا منصوری

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3egova

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واقعیتی به تلخی زهر/ استثمار تیم‌های کوچک توسط نظام‌سرمایه‌داری در لیگ برتر!/ پرسپولیس، استقلال و تراکتور چگونه تیم‌های دیگر را به بن‌بست رساندند؟!