تاریخ انتشار: 1400/12/08 14:23
کد خبر: 25280

درویش: بیشترین مشکلات ۴۰ سال اخیر پرسپولیس را داریم/ امیدوارم روزی دنبال بزرگترین بازیکنان دنیا باشیم!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مدعی شد او و تیم مدیریتی‌اش با مشکلاتی دست به گریبان هستند که در ۴۰ سال گذشته برای سرخپوشان بی‌سابقه بوده است.
درویش: بیشترین مشکلات ۴۰ سال اخیر پرسپولیس را داریم/ امیدوارم روزی دنبال بزرگترین بازیکنان دنیا باشیم!

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در نشست رئیس سازمان خصوصی‌سازی با پیشکسوتان این تیم اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که پرسپولیس در ادوار گذشته داشته است، باید بگویم شاید بیشترین مشکلاتی که طی این 40 سال باشگاه پرسپولیس داشته، برای این روزهاست که ما با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم، چراکه فضایی که بتوانیم از آن درآمدزایی کنیم دیگر وجود ندارد. همه فضاهای درآمدزایی را قبلاً دادند رفته و پولش را هم گرفته‌اند. البته باشگاه هزینه داشته است و برای خودشان نگرفتند.

وی افزود: ما از زمانی که در باشگاه حاضر شدیم فضاهای جدید درآمدزایی ایجاد کردیم. مشکلات باشگاه هم تمام‌شدنی نیست. قطعاً همه می‌دانند از زمان ورود ما با پنجره بسته مواجه شدیم. اولی را باز کردیم؛ دومی شروع شد و حکم اوساگونا آمد. شاید جالب باشد، ما پنجشنبه پنجره را باز کردیم، صبح جمعه به من گفتند پنجره را دوباره بستند! گفتم جمعه که همه ادارات بسته است چطور توانستند پنجره ما را ببندند! حالا از پنجره گذشته، شاید کسی دنبال این است که استاندارد لولاهای ما را ببیند که سالم است یا خیر! به هر حال مقداری از مشکلات را برطرف کردیم، ولی اینجا با انباشت مشکلات که عمده آن مالی است، مواجه هستیم. در همین زمینه جلساتی را با قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی برگزار کردیم. هفته‌ای سه چهار جلسه در خدمت او هستیم برای پیدا کردن راهکارهایی جهت واگذاری باشگاه که الحمدالله این کار فکر می‌کنم بعد از 40 سال عملی شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: یقین دارم با طرحی که سازمان خصوصی‌سازی داده است هم مشکلات مالی برطرف می‌شود و هم پرسپولیس به جایگاهی که شایسته آن است در آسیا خواهد رسید. این مهم هم میسر نخواهد شد مگر با همدلی همه با هم. وقتی همه با هم دست به دست هم بدهیم مشکلات پرسپولیس برطرف می‌شود و روزهای طلایی را پیش رو خواهیم داشت. من دست یاری را به سوی همه عزیزان دراز می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم یک روز جشن این را بگیریم که دیگر پرسپولیس مشکل ندارد و در پی این هستیم که بزرگترین بازیکنان دنیا را بگیریم و دیگر برای قهرمانی آسیا مشکلی نداشته باشیم. این موضوع حتماً میسر می‌شود، البته با تعامل، همکاری و پشتیبانی همه بزرگواران.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ekzlp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درویش: بیشترین مشکلات 40 سال اخیر پرسپولیس را داریم/ امیدوارم روزی دنبال بزرگترین بازیکنان دنیا باشیم!

مدیرعامل پرسپولیس و توافق نافرجام با یک برزیلی
برای او و ایجنتش بلیت هم گرفتیم اما...