تاریخ انتشار: 1402/02/01 10:00
کد خبر: 7514

کاهش وزن و بهبود سیستم ایمنی با قیسی

اگر جواب همه این سوال ها بله است با ما همراه باشید که در ادامه مطلب یک راه حل سالم تر و کم هزینه تر برای شما داریم.
 کاهش وزن و بهبود سیستم ایمنی با قیسی

شما نیز ماهانه مبلغ زیادی برای قرص های مکمل و ویتامین های خود هزینه می‌کنید و مجبور به خوردن آنها هستید؟ شما نیز برای درخشندگی و صافی پوست خود همواره در تلاش هستید و از انواع کرم ها و لوسیون های گران قیمت استفاده می کنید؟ شما نیز از آن دسته افرادی هستید که هر روز صبح که از خواب بیدار می شوید به آشپزخانه رفته و با ترازوی‌ تان  خود را وزن می کنید؟

رفع خستگی روزانه با مواد مغذی موجود در قیسی

 

میوه های خشک محصولاتی هستند که رطوبت آنها پس از رسیدن با روش های گوناگون کمتر شده و خشک می شوند که انواع مختلفی دارند. اگر محتوای مواد مغذی یک میوه تازه را با نوع خشک آن مقایسه کنیم، متوجه میشویم که محتوای مواد معدنی، فیبر و ویتامین آنها آنچنان با هم متفاوت نیست اما در نهایت خشک شده یک میوه منبع بهتری برای تامین مواد مغذی برای بدن است. قیسی نیز یکی از این میوه خشک های مورد استقبال عموم است. همه ما می دانیم که قیسی خشک شده میوه زردآلو است و حداقل یک بار طعم ملس و شیرین آن را چشیده ایم، اما خیلی کم آن را وارد رژیم غذایی خود کرده ایم. مطمئنا بعد از خواندن این مطلب و دانستن مزایای فوق العاده آن، قیسی جزو جدایی ناپذیر رژیم غذایی روزانه شما خواهد شد.

قیسی دارای مقدار زیادی فیبر رژیمی، ویتامینC، ویتامینA، بتاکاروتن، آهن و پتاسیم است. همچنین علاوه بر ویتامین‌های گفته شده، حاوی سطوح بالای آنتی اکسیدان‌ها است. بدن ما نیز به صورت روزانه نیازمند این مواد غذایی است. سوال این است که چرا با اینکه میدانیم میتوانیم با خوردن مواد سالم و ارگانیک این مواد مغذی را برای بدنمان تامین کنیم، دنبال قرص‌های تکمیلی میرویم و مبلغ زیادی برای آنها هزینه می کنیم درحالیکه آنقدر که باید و شاید هم به آنها اعتماد نداریم. همانطور که گفته شد قیسی مواد مغذی بسیاری دارد که می تواند جای این مکمل های شیمیایی را بگیرد. اگر روزانه نصف فنجان قیسی در رژیم غذایی خود داشته باشید می توانید درصد زیادی از نیاز روزانه خودتان به این ویتامین ها را تامین کنید.

درخشندگی پوست با قیسی

بتاکاروتن موجود در قیسی باعث بهبود مشکلات پوستی می شود. همچنین برای درخشندگی پوست نیز بسیار معروف است. روغنی که در زردآلو وجود دارد باعث نرمی و سلامت پوست می شود همچنین برای درمان گوش درد نیز مورد استفاده قرار می گیرد. روزانه 6 تا 8 عدد قیسی بخورید و به طور منظم ضدآفتاب استفاده نمایید تا همیشه پوست شما بدرخشد.

کاهش وزن و لاغری به کمک قیسی

فیبر موجود در قیسی باعث ایجاد احساس سیری کاذب می شود و با مصرف درست آن می توان وزن خود را کنترل کرد. اما باید دقت داشته باشید که اگر مصرف آن کنترل نشده و زیاده روی شود اثر برعکس گذاشته و باعث چاقی فرد می شود. به یاد داشته باشید که 3 عدد قیسی متوسط حدود 50 کالری دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nn9r3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آیا رابطه جنسی، سیستم ایمنی را تقویت می‌کند؟