تاریخ انتشار: 1402/02/01 18:00
کد خبر: 7494

چرا زنان دوست دارند خیانت می کنند؟

آیا شما هم فکر می کنید که ازدواج هایی که در آن ها یکی از طرفین به دیگری خیانت می کند، یک ازدواج شکست خورده و رو به پایان است؟
چرا زنان دوست دارند خیانت می کنند؟

آیا شما هم فکر می کنید که ازدواج هایی که در آن ها یکی از طرفین به دیگری خیانت می کند، یک ازدواج شکست خورده و رو به پایان است؟ اگر چنین است، باید بگوییم که مطالعه ای که در انجمن رابطه ی جنسی شناسی آمریکا ارائه شد، نتایج متفاوتی را در بر داشت!

بسیاری از افراد در زندگی مشترک و در ازدواج شان خوش بخت هستند، اما همچنان به دنبال افراد تازه هستند. مطالعه ای که روی صد زن سی و پنج تا چهل و پنج ساله انجام شد، چنین نتایجی را عنوان کرده است.و اما جالب ترین قسمت تحقیقات این که، هیچ کدام از این زنان نسبت به طلاق و یا جدایی و پایان دادن به ازدواج شان، ابراز علاقه نکرده اند! شصت و هفت درصد از این زنان خیانت کردند و از ازدواج شان منحرف شدند تنها به خاطر این که شور و شوق عاشقانه ی بیشتری می خواستند.

انجمن رابطه ی جنسی شناسی آمریکا اعلام می کند که اقدام به برقراری رابطه ی جنسی با تنها یک فرد، برای این زنان خسته کننده شده و به این جهت، رو به این کار آورده اند.

در این مورد، انجمن پیشنهاد داده است که داشتن رابطه ی جنسی در یک مکان و موقعیت دیگر ممکن است کمک کننده باشد. آن ها می گویند: “بسیاری از زوج ها با وجود این که عاشق هم هستند، اما نمی دانند که چطور باید در باره ی رابطه ی جنسی با هم صحبت کنند و همین امر به خیانت ها دامن خواهد زد.”

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ydqa4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


در برابر خیانت چه کنیم؟