تاریخ انتشار: 1402/02/25 17:00
کد خبر: 6160

اولین و آخرین دلیل شکست شما اینجاست

هیچ انسانی از شکست خوشش نمی آید، و همه به دنبال موفقیت هستند اما برای موفق شدن لازم است اول دلایل شکست خوردنتان در کارها را بدانید.
اولین و آخرین دلیل شکست شما اینجاست

شاید با خواندن این موضوع بسیار کنجکاو شده باشید و بخواهید بفهمید که افراد موفق چه اقداماتی انجام می دهند که ما انجام نمی دهیم و چه چیز هایی باعث می شود که ما در زندگی شکست بخوریم.

هدف نداشتن

هنگامی که به اهداف و رویاهای خود فکر می کنید و آن ها را روی کاغذ می آورید، یعنی ذهن تان درگیر می شود تا راه هایی را پیدا کند که به آن برسد و آینده را برای خودش رقم بزند. یکی از دلایلی که ما در زندگی شکست می خوریم، این است که هدف نداریم و نمی دانیم که قرار است به چه موفقیت هایی دست پیدا کنیم. داشتن هدف در زندگی باعث می شود که مدام درگیر انجام کار های موفقیت آمیز و طی کردن مراحل به سمت هدف اصلی باشیم.

هدف

شکایت در مورد همه چیز

آخرین باری که در مورد چیزی شکایت و ناله کردید، چه زمانی بود؟ احتمالاً دیشب داشتید غر می زدید که چرا غذا سرد شده است. معمولا افراد موفق خیلی ناله و شکایت نمی کنند اما افرادی که شکست می خورند، مدام در مورد آب و هوا، غذا، ترافیک، دوستان، رئیس، محل کار، کشور، اقتصاد، همسایه، فیلم بد، سرعت پایین اینترنت و هر چیزی غر می زنند.

اما افراد موفق سعی می کنند که در سکوت کار خودشان را انجام دهند و بدون توجه به شرایط، هر طور که شده تلاش خود را می کنند.

کمبود یادگیری

افراد غیر موفق آگاهی و یادگیری خود را بالا نمی برند. آن ها فکر می کنند همین آگاهی که دارند، برای موفقیت کافی است اما اشتباه می کنند. برای این که موفق شوید، باید مدام به روز باشید. مفاهیم مختلف را درک کنید و سعی کنید که همیشه به دنبال یادگیری چیز های جدید بگردید و مسیر موفقیت را طی کنید.

یاد گرفتن

کمبود تلاش

افرادی که شکست می خورند، معمولاً به اندازه کافی تلاش ندارند. آن ها معمولاً سخت کوش ترین عضو یک گروه نیستند و همین باعث می شود که به اهداف شان دست پیدا نکنند. همه ما می دانیم که تلاش و پشتکار مهم ترین عامل موفقیت است و اگر آن را رعایت نکنیم، نباید انتظار چیز های بزرگ داشته باشیم.

بهانه جویی

بهانه هایی که بسیاری از افراد بعد از شکست خوردن در زندگی می آورند، مثل من تحصیلات کافی نداشتم، شرایط خوبی نداشتم پدر و مادرم مرا به مدرسه اشتباهی بردند، اطرافیانم فقیر بودند، معلمم مرا خوب راهنمایی نکرد، دوستان خوبی نداشتم، اوضاع اقتصاد بد بود.

درست است که همیشه همه شرایط جفت و جور نیستند اما این سختی ها برای همه وجود دارد و نباید بخواهیم به دنبال بهانه برای توجیه شکست خود بگردیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lpkk3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان بدنبال شکستن طلسم است