تاریخ انتشار: 1402/02/28 10:00
کد خبر: 6013

سریع ترین و سالم ترین رژیم لاغری با لیمومی

هرگز فراموش نکنید که کاهش وزن سریع، از دور به نظر جذاب می رسد، اما اگر به صورت علمی و تجربی به این قضیه فکر کنید، متوجه می شوید که بزرگترین ظلم در حق خودتان خواهد بود.
سریع ترین و سالم ترین رژیم لاغری با لیمومی

نچه در تبلیغات رژیم ها و دمنوش ها و قرص لاغری مشاهده می کنیم، قول رسیدن به وزن ایده آل با سریع ترین و سالم ترین رژیم لاغری است؛ اما یک شبه ره صد ساله را نمی توان رفت!

هرگز فراموش نکنید که کاهش وزن سریع، از دور به نظر جذاب می رسد، اما اگر به صورت علمی و تجربی به این قضیه فکر کنید، متوجه می شوید که بزرگترین ظلم در حق خودتان  خواهد بود.

هرگز سلامت خودتان را فدای اندام لاغر نکنید. اندام ایده آل بدون داشتن سلامتی به درد نمی خورد.

پس چه کنیم؟ چاق بمانیم؟ معلوم است که خیر!

بهتر است به دنبال رژیمی بگردید که علاوه بر سریع ترین بودن، سالم ترین رژیم نیز باشد.

اما انتخاب رژیمی که این دو ویژگی را در کنار هم داشته باشد، کار آسانی نیست؛ به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مطلب در کنار شما به ویژگی های سریع ترین و سالم ترین رژیم لاغری بپردازیم و معرفی کنیم؛ بنابراین توصیه می کنیم این مطلب را از دست ندهید و تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

مقدار کالری دریافتی و فعالیت بدنی باید در تعادل باشند تا وزن ثابت و بدون تغییر باقی بماند.

برای این که این تعادل بر قرار شود، باید متابولیسم بدن بالاتر رود و سوخت ساز بیشتری در بدن رخ بدهد و این امر به کمک تعادل در مزاج صورت می گیرد.

اما تعادل مزاج با هیچ دارو و دمنوشی ایجاد نمی شود و فقط با تغذیه سالم و داشتن برنامه غذایی درست اتفاق می افتد که به مرور زمان و با پشتکار شما به واقعیت تبدیل می شود و شما نتیجه مطلوبی که در جست وجوی آن بودید، می بینید.

بدترین روش های کاهش وزن برای رسیدن به تناسب اندام

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، رسیدن به وزن ایده آل و تناسب اندام یک شبه اتفاق نمی افتد و روش هایی که برای کاهش سریع وزن دنبال می کنید با اینکه در مدت زمان کم باعث کاهش وزن شما می شود؛ اما در مواردی عوارضی جبران ناپذیر و خطرناک نیز برای شما در پی دارد.

در شرایط فعلی که به دلیل بیماری کرونا بیشتر شما خانه نشین شده اید و می خواهید هرچه سریع تر به وزن ایده آل خود برسید، دنبال کردن روش هایی مانند:حذف یک وعده غذایی، رژیم های سخت غذایی، درمان دارویی، عمل جراحی و... نه تنها شما را به آنچه که می خواهید نمی رساند، بلکه باعث آسیب رساندن به خودتان نیز می شود.

غذای سالم

آنچه در مورد تاثیر رژیم اصولی بر بدن نمی دانستید!

رژیم اصولی به رژیمی گفته می شود که بدون حذف کردن هیچ ماده غذایی مهم ، تنها با پیروی از یک برنامه غذایی سالم و حفظ قانون تعادل انرژی باعث تناسب اندام و رسیدن به وزن ایده آل می شود.
چالب است بدانید این رژیم چون مطابق با شرایط جسمانی شما تجویز می شود باعث حفظ سلامت جسمی و ارتقای سلامت روانی شما نیز می شود و این همان ویژگی شگفت آوری است که یک رژیم اصولی را از سایر رژیم ها متمایز می کند.

تاثیر شگفت آوری که رژیم لیمومی بر روی بدن شما می گذارد

  • کاهش وزن متناسب با شرایط بدن
  • سلامت و شفافیت پوست و مو
  • اثر مثبت بر درمان دیابت، سردرد، کیست و...
  • دفع ضررهای غذایی
  • متعادل شدن طبع و مزاج.
  • مراعات بیماری ها و پرهیزهای غذایی لازم
  • در نظر گرفتن شرایط ویژه مثل شیردهی، بارداری، افزایش قد و...
  • آموزش به بدن برای کارکرد صحیح متابولیسم
  • بدون بازگشت بودن کاهش وزن
  • داشتن دوره های تست و تثبیت
  • جلوگیری از بیماری ها و مقابله با آن ها
  • غذاهای خوشمزه و دوری از بی برنامگی و سردرگمی غذایی (با لیمومی اب پز خوری نداریم)
  • فعالیت ساده و راحت حین رژیم (بدون نیاز به باشگاه و فعالیت های سخت تنها با پیاده روی معمولی)
بدون شک ریشه بسیاری از بیماری ها که حتی به ذهنتان نمی رسد، از نامتعادل شدن طبع و متابولیسم بدن است؛ به همین خاطر رژیم های مزاجی و متابولیسمی پتانسیل بالایی برای ارتقای سلامت شما در کنار کاهش وزن دارند! و این طلایی ترین مزیت رژیم لیمومی برای شماست.
در واقع اگر متابولیسم و مزاج با هم هماهنگ و متعادل باشند، شما به تناسب اندام همیشگی می رسید، همان چیزی که همیشه و به خصوص در این ایام کرونایی به دنبالش هستید.

رژیم غذاییتان را به لیمومی بسپارید!

چون ریشه بسیاری از بیماری ها مانند:فشارخون بالا، دیابت، بیماری های قلبی، چربی خون بالا و... به علت نداشتن رژیم غذایی متناسب و رعایت نشدن تعادل انرژی در بدن بروز می کند، بنابراین باید رژیم غذایی شما با ارزیابی نیازهای بدنتان، بتواند مزاج بدن شما را به تعادل برساند و علاوه بر آن سلامت بدن شما را افزایش دهد و مقاومت بدن شما را در برابر ابتلا به بسیاری از بیماری ها افزایش دهد.
با این اوصاف شما رژیم بهتری از لیمومی سراغ دارید؟ رژیم لیمومی سریع ترین و سالم ترین رژیم لاغری است، پرطرفدارترین رژیم لاغری در دوران قرنطینه و ایام کرونا نیز معرفی شده است.

کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mzzy2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رژیم کاهش وزن 16:8 چیست و روش لاغری با آن چگونه است؟