تاریخ انتشار: 1402/02/31 11:00
کد خبر: 5864

ویژگی مشترک انسان های خلاق و نابغه

نابغه ها همانگونه که در فیلم و سریال ها دیده اید، زندگی بسیار متفاوتی نسبت به عموم مردم جهان دارند که برخی از عادات آنها یکسان و برابر است.
ویژگی مشترک انسان های خلاق و نابغه

حتما انسان های خلاق و نابغه زیادی را در دنیا می شناسید که هر کدام کار های برجسته و متفاوتی انجام داده اند. همه آن ها ویژگی های مشترکی دارند که باعث می شود خلاقیت شان بیشتر ظهور کند.

فضای کاری خصوصی

این افراد معمولاً یک فضای کاری شخصی و خصوصی دارند و کسی داخل فضای کاری آن ها نمی شود و می توانند به راحتی در این محیط تمرکز کنند، بدون این که عامل حواس پرتی باعث شود که تمرکز شان از روی کار برداشته شود. 

فضای کار خصوصی

استانداردهای حساب و کتاب

این افراد خیلی در زمینه حساب و کتاب دقیق هستند. آن ها می توانند در عرض 15 دقیقه؛ 250 کلمه را در رابطه با هر موضوعی روی کاغذ پیاده کنند. ذهن آن ها کاملاً آماده است و از طرفی به خوبی می دانند که مقیاس و اندازه هر چیز را چگونه به صورت ذهنی اندازه بگیرند. 

پیاده روی روزانه

بسیاری از هنرمندان در طول روز برای ایجاد انگیزه و خلاقیت پیاده روی انجام می دهند. چارلز دیکنز یکی از همین افراد معروف، هر روز بعد از ظهر 3 ساعت پیاده روی می کرد و بعد از آن شروع به نوشتن کتاب هایش می کرد، زیرا این پیاده روی سطح خلاقیت او را به شدت افزایش می داد. 

پیاده روی

تقسیم کارهای مهم از کارهای معمولی

این افراد طبقه بندی کار های خود را به دقت می دانند و کاملاً به این موضوع واقف هستند که چه کاری اهمیت بسیار بالایی دارد و باید سریع تر آن را به انجام برسانند و چه کاری را می توانند به تعویق بیاندازند. 

وقفه به جا

این افراد می دانند که دقیقاً باید کجا کار خود را وقفه بیندازند تا دوباره ذهن شان باز شود و بتوانند خلاقیت حداکثری را به کار بگیرند و ادامه مسیر را پیش ببرند و در نتیجه در جایی که گیر کرده اند، وقفه ایجاد نمی کنند. بلکه زمانی که در حال پیشرفت هستند، با یک استراحت کوتاه دوباره انرژی خود را چند برابر می کنند. 

استراحت کردن

داشتن شریکی همراه و حمایتگر

این افراد معمولاً با کسانی در ارتباط هستند که به خوبی آن ها را حمایت می کنند. در نتیجه افراد خوش شانسی بوده و همین موضوع باعث می شود که در زندگی آرامش داشته باشند و زمانی هم که آرامش را تجربه کنند، می توانند سطح خلاقیت خود را افزایش دهند. 

محدودیت از لحاظ اجتماعی

زندگی این افراد اغلب از لحاظ اجتماعی کمی محدود است. آن ها کم تر در مهمانی ها و مجالس عروسی و مراسم های این چنینی شرکت می کنند، زیرا بر این عقیده هستند که این مراسم ها نمی تواند عاملی برای پیشرفت شان باشد و سعی می کنند که با فاصله گرفتن از محیط های اجتماعی در تنهایی خود به خلاقیت برسند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pm6d4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رژیم زنان فرانسوی راه میانبر رسیدن به شکم تخت