تاریخ انتشار: 1402/02/31 21:00
کد خبر: 5836

زبان بدن همسری که باهات مشکل داره

زبان بدن به عنوان یکی از بهترین روش ها برای پی بردن به احساسات لحظه ای افراد است و در زندگی مشترک زبان بدن میتواند راهنمایی برای فهمیدن احساسات همسرتان باشد.
زبان بدن همسری که باهات مشکل داره

گاهی اوقات روابط بین زوجین آنقدرها هم که فکر می کنید؛ ساده و واضح پیش نمی رود. محققان به این نتیجه رسیده اند که تقریباً 60 تا 90 درصد احساسات و ارتباطات واقعی ما به صورت غیر کلامی و از طریق زبان بدن مشخص می شوند و در نتیجه توجه به زبان بدن همسر اهمیت بسیار زیادی دارد.

جسم و بدنش را از شما دور می کند

تصور کنید که یک زوج جوان روبه روی یکدیگر روی مبل نشسته اند؛ اما خانم یا آقا سعی دارد که کمی خودش را دور نگه دارد. شما هم به بدن همسرتان نگاه و توجه کنید. آیا زمانی که کنار او می‌ نشینید، صورتش مقابل شماست؟ آیا به شما تکیه می دهد؟ آیا علائمی از محبت و هیجان را در او می بینید؟ اگر دیدید که او بدنش را از شما دور می کند؛ مخصوصا زمانی که کنار هم نشسته اید چنین رفتارهایی ندارد، می تواند علامت خطر باشد. احتمالا چیزی در رابطه با شما؛ او را آزار می دهد.

اختلاف زناشویی

شانه اش را پایین می‌ اندازد

وقتی که همسرتان تمایل به گفتگو نداشته باشد، شانه اش را پایین می اندازد و سرش را به سمت داخل بدن متمایل می کند. این زبان بدن علامت این است که همسرتان آسیب دیده و می خواهد از خودش محافظت کند. شاید احساس بی ارزشی داشته باشد، زیرا که از طرف شما شنیده نمی‌ شود و او را جدی نمی‌ گیرید.

دست به سینه می نشیند

دست به سینه بودن می تواند علائم چیز های مختلفی باشد؛ اما معمولا نشان دهنده این است که طرف مقابل نسبت به چیزی نگرانی دارد یا حالت تدافعی دارد که معمولاً دست به سینه می نشیند.

زبان بدن همسر

به ناحیه فک و چانه او توجه کنید

هنگام گفتگو به ناحیه فک و چانه همسرتان توجه کنید. اگر او مدام چانه اش را بیرون می دهد، نشان دهنده این است که سعی دارد تا در مورد چیزی دروغ بگوید. از او بپرسید که چه چیزی را پنهان می کند و چرا نیاز به دروغ گفتن دارد و به هر دویتان فرصت دهید که دوباره گفت و گو کنید.

گاهش را برمیگرداند

اگر همسرتان نگاهش را از شما می گیرد، به این رفتارش توجه کنید. از او بپرسید که چه چیزی آزارش می دهد که باعث شده نگاهش را از شما بدزدد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lpyr3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منهای ورزش|جاری باسیاست هیچ وقت این حرفو به جاریش نمیگه