تاریخ انتشار: 1397/07/19 13:10
کد خبر: 126717

سرمربی تیم ملی گلبال بانوان: از عملکرد تیم راضی هستم

سرمربی تیم ملی گلبال بانوان از عملکرد شاگردانش مقابل تیم چین ابراز رضایت کرد.
سرمربی تیم ملی گلبال بانوان: از عملکرد تیم راضی هستم

لیلا نعیم‌ آبادی ضمن ابراز رضایت از عملکرد تیم ملی گلبال بانوان برابر چین اظهار داشت: با توجه به اینکه تنها سه ماه است که تمرینات‌مان را آغاز کرده‌ایم و گلبالیست‌های چینی 24 ماه در اردو بودند، فکر می‌کنم تیم ما عملکرد خوبی مقابل چین داشت.

وی با بیان اینکه بانوان گلبالیست چینی از بهترین‌های این رشته محسوب می‌شوند، گفت: تیم حریف به تازگی از اردوهای اماده‌سازی سوئد آمده و از قدرت بدنی بسیار بالایی برخوردار است. چین همچنین رتبه دوم جهان را در اختیار دارد، اما مطمئنم در صورت فرصت‌سازی و حضور بیشتر در رویدادها و اردوها، دختران ما می‌توانند این فاصله را پشت سر بگذارند.

سرمربی تیم ملی گلبال بانوان تصریح کرد: از زمان بر عهده گرفتن مسئولیت هدایت این تیم، تلاش کردم از علم روز و تجربه به صورت همزمان و به درستی بهره بگیرم. شاید همین مسئله باعث شده که در این زمان کوتاه بتوانیم برابر قدرتمندترین گلبالیست‌های آسیا و جهان، به این مرحله برسیم. اگر این آرامش و اعتماد به نفس بچه‌ها با حضور دراردوهای بیشتر همراه می،شد، امروز نتایج بهتری کسب می‌کردیم. با این وجود از تیمم راضی هستم و به آنها افتخار می‌کنم. بچه‌ها نهایت تلاش خود را کردند و با روحیه تا این مرحله پیش آمدند.

نعیم‌آبادی ضمن ابراز رضایت از امکانات و شرایطی که در اختیار بانوان برای آماده‌سازی گذاشته شده بود، تنها خواسته تیمش را فرصت‌سازی برای حضور در اردوهای داخلی و خارجی عنوان کرد.

سرمربی تیم ملی گلبال بانوان در بخش دیگری از سخنانش به پتانسیل‌های ورزشی در این رشته اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در تیم جوانان، چندین ورزشکار خوب داریم که در آینده با دعوت از آنها، می‌توانیم تغییرات خوبی ایجاد کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qpev8

آخرین اخبار