تاریخ انتشار: 1397/07/19 16:38
کد خبر: 126693

حامدی : پارس جنوبی کار سختی درمقابل ما خواهد داشت

کاپیتان تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان از کار سخت پارس جنوبی در برابر این تیم سخن گفت.
حامدی : پارس جنوبی کار سختی درمقابل ما خواهد داشت

علی حامدی کاپیتان تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان در گفتگو با فرتاک ورزشی در خصوص بازی برابر پارس جنوبی بوشهر گفت :پارس جنوبی با در اختیار داشتن ۶ یا ۷ بازیکن ملی‌پوش تیم بسیار قدرتمندی است و بازیکنان این تیم سنگین ترین قرارداد های لیگ را دارند، فکر میکنم تمام قراردادهای این تیم بالای ۱۰۰ میلیون تومان باشد.

وی افزود : با توجه به بازی هایی که هفته های گذشته بازیکنان شهرداری ارائه داده‌اند نشان می‌دهد شهرداری سمنان شرایط خوبی دارد و قطعا پارس جنوبی کار دشواری مقابل تیم با انگیزه سمنان دارد.

کاپیتان شهرداری سمنان در ادامه گفت : با یکی از باشگاه های ساحلی در کشور آلمان به توافقات اولیه رسیده‌ام که تنها مشکل من دوری از خانواده است و اگر این موضوع حل شود سال بعد در آلمان بازی خواهم کرد، با صحبت هایی که مسئولین این باشگاه با بنده انجام داده‌اند به دنبال ثبت قراردادی سه ساله هستند تا در کنار بازی کردن به تیم های پایه و بانوان این تیم از لحاظ فنی کمک کنم.

حامدی افزود : با توجه به هزینه ای که شهرداری سمنان انجام داده است نتایج قابل قبولی کسب کرده ایم، قرار داد بازیکنان بسیار پایین است، طوری که حقوق ماهیانه بازیکنان از حداقل حقوق کارگری نیز پایین تر است، اما مسئولین شهرداری تمام تلاش خودشان را انجام دادند تا تیم نتیجه بگیرد، اگر فصل آینده مسئولین این تیم به دنبال کسب سکو هستند باید هزینه بیشتری انجام بدهند تا انشاالله فوتبال ساحلی سمنان به حق خودش برسد.

حامدی در پایان گفت : امیدوارم مسئولین استانی فکری به حال آینده این بازیکنان کنند، بازیکنانی که با کمترین قرارداد روزانه ۴ الی ۵ ساعت از وقت خودشان را برای تیم‌ میگذارند و برای موفقیت ورزش این استان تلاش کردند، بعضی از بازیکنان بخاطر تمرینات و مسافرت های متعدد تیم، از محل کار خود اخراج شده‌اند که امیدوارم مسئولین فکری به حال این موضوع کنند.

مصاحبه : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xpedz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ایران و آمریکا در یک گروه