تاریخ انتشار: 1398/04/21 15:25
کد خبر: 94153

همیلتون ناراحت از حرف های مردم

لوییس همیلتون از نظرات مردم در مورد او با خودرویی که مسابقه می دهد ناراحت است.
همیلتون ناراحت از حرف های مردم

قهرمان پنج دوره از رقابتهای فرمول یک ابراز ناراحتی کرده است از کسانی که می گویند موفقیت او فقط وابسته به ماشینی می باشد که او در اختیار دارد.اما مردم باید بدانند که همیلتون با خودروی مک لارن هم قهرمان شده است.

همیلتون که به نظر می رسد این فصل برای رسیدن به ششمین قهرمانی جهان خود آماده می شود و با قدرت در این فصل کارش را شروع کرده است،حال دوباره به مانند رانندگانی که در گذشته موفق به کسب موفقیت هایی پشت سر هم شده اند مقابل حرف هایی قرار گرفته است که موفقیت او را فقط به خودرو،،موتور و یا تیم او نسبت می دهند. او با ناراحتی نسبت به این نظرات واکنش نشان داد  و در مصاحبه ای بیان کرده است که:

من واقعا به این نظرات اهمیتی نمی دهم. منظور بدی ندارم ولی فقط می خواهم بگویم که نمی گذارم که این مسائل روی من تاثیری را بگذارد. هر کسی آزاد می باشد که اظهار نظر کند و این مسئله قرار نیست که تعبیری از چگونگی رانندگی من باشد.من می دانم که کی دارم خوب عمل می کنم و کی بد و آگاه هستم که پتانسیل من بیشتر از این ها می باشد. من می دانم که چه نقش عظیمی در تیم دارم. میدانم حتی زمانی که آخر هفته خوبی را ندارم هم از رانندگی لذت می برم. این ورزش، ورزش سختیست برای اینکه مردم بتوانند نظرات درستی را بدهند چون فقط 20 نفر از ما قادر به رانندگی و شرکت در این رقابت هاست و هیچکس دیگری در جامعه این افتخار را ندارد که به مانند ما با این ماشین ها رانندگی کند. که این خودش یک مسئله شرم آوریست.

حتی گاهی اوقات که می روم بسکتبال بازی کنم احساس می کنم که لبرون جیمز یا ست کری هستم. گاهی اوقات با پدرم که تنیس بازی می کنم واقعا بد هستم، کلا ما همیلتون ها در تنیس خوب نیستیم ولی گاهی اوقات که خوب بازی می کنم حس راجر فدرر را دارم.شما نمی توانید سوار بر خودروی فرمول یک شوید و به یکباره یک دوری به مانند من بزنید و بگویید به مانند لوییس یک دور زدم. یک خورده مسائل برای قضاوت کردن سخت است با توجه به کاری که ما انجام می دهیم.

اما مردمی هستند که این موفقیت ها را تحسین می کنند فقط به این خاطر که درک درستی از تمام چیزهایی که در فرمول یک می رود را دارند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aan9y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جایگاه ستاره فرمول یک مرسدس بنز متزلزل شد / جورج راسل اعلام آمادگی کرد