تاریخ انتشار: 1400/09/22 00:57
کد خبر: 28733

لالیگا| اوساسونا سومین بازی بدون برد متوالی بارسلونا را رقم زد

دیدارهای هفته هفدهم لالیگا با ثبت یک بازی بدون برد دیگر در کارنامه شاگردان ژاوی هرناندس و پیروزی رئال بتیس مقابل سوسیه‌داد پیگیری شد.
 لالیگا| اوساسونا سومین بازی بدون برد متوالی بارسلونا را رقم زد

در ادامه دیدارهای هفته هفدهم لالیگا، امروز (یکشنبه) دو بازی انجام شد که در اولین و مهمترین‌شان تیم فوتبال بارسلونا در خانه اوساسونا به تساوی 2-2 رضایت داد. این نتیجه در حالی در کارنامه کاتالان‌ها ثبت شد که آنها دو بار از حریف خود پیش افتادند و هر دو بار برتری‌شان را از دست دادند.

داوید گارسیا در دقیقه 14 و اسکیل آویلا در دقیقه 86 برای اوساسونا و نیکو گونزالس در دقیقه 12 و عبده ازلزولی در دقیقه 49 برای بارسلونا گلزنی کردند.

به این ترتیب شما بازی‌های بدون برد متوالی بارسلونا در تمامی رقابت‌ها به سه بازی افزایش و این تیم به رده هشتم لالیگا سقوط کرد. بازی بعدی کاتالان‌ها در خانه برابر الچه است. اوساسونا هم اگرچه به روند ناکامی‌هایش برای کسب پیروزی ادامه داد اما موفق به کسب امتیاز ارزشمندی از حریف پرآوازه خود شد.

در بازی دوم تیم فوتبال رئال بتیس در ورزشگاه خانگی خود بنیتو ویامارین با نتیجه قاطع 4 بر صفر بر میهمان خود رئال سوسیه‌داد غلبه کرد. الکس مورنو دو بار در دقایق 14 و 79، خوانمی در دقیقه 57 و نبیل فکیر در دقیقه 65 گل‌های تیم سبز و سفیدپوش آندلس را به ثمر رساندند. به این ترتیب دهمین پیروزی بتیس رقم خورد تا این تیم با 33 امتیاز به رده سوم جدول صعود کند و بالاتر از اتلتیکومادرید قرار بگیرد. سوسیه‌داد هم که برخلاف ابتدا فصل مدتی است روی دور ناکامی افتاده، چهارمین شکست فصلش را متحمل شد و با 29 امتیاز در رده پنجم قرار گرفت.

در آخرین بازی امشب لالیگا از ساعت 23:30 در دربی مادرید، رئال میزبان اتلتیکو خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gkdn9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تکرار بدترین شروع تاریخ بارسلونا در لالیگا