تاریخ انتشار: 1397/05/23 14:03
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه:
کد خبر: 134540

انجمن‌ورزشی‌نویسان باید نمایشگاه ورزشی‌نویسان را برپا کند

انجمن ورزشی‌نویسان کرمانشاه تنها انجمن تخصصی در ورزش این استان است.
انجمن‌ورزشی‌نویسان باید نمایشگاه ورزشی‌نویسان را برپا کند

نشست تخصصی انجمن ورزشی‌نویسان کرمانشاه باحضور حجت‌السلام والمسلیمن رحیم جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد و اسلامی استان کرمانشاه، دکتر پریسا محمدی معاونت فرهنگی و ارشاد اسلامی، سیدعباس کشمیری رئیس انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران –شعبه کرمانشاه و سایر اعضای این انجمن در دفتر مدیرکل آن اداره تشکیل شد.

6

دکتر پریسا محمدی معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در این نشست گفت: اعضای انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران- شعبه کرمانشاه از بی‌حاشیه‌ترین خبرنگاران استان کرمانشاه هستند و این انجمن یکی از موفق‌ترین تشکل‌های استان کرمانشاه است.

او افزود: انجمن‌ورزشی‌نویسان کرمانشاه باید به عنوان الگو انجمن‌های مطبوعاتی استان کرمانشاه معرفی شود چون این انجمن  یکی از با سابقه‌ترین و فعال‌ترین تشکل‌هاست که در عرصه ورزش و سلامت فعالیت می‌کند.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: هنوز ماهیت انجمن ورزشی‌نویسان کرمانشاه معرفی نشده و در این راستا اطلاع‌رسانی در سطح استان به صورت فراگیر انجام نگرفته است و مسئولان استانی آن طور با اهداف این انجمن ورزشی آشنا نشده‌اند.

محمدی ادامه داد: انجمن ورزشی‌نویسان کرمانشاه تاکنون به عنوان الگوی مناسبی در بیان واقعیت‌ها در عرصه اطلاع‌رسانی و انعکاس رویدادهای ورزشی فعالیت کرده است.

او افزود:  انجمن ورزشی‌نویسان کرمانشاه با توجه به ایجاد نشاط و شادابی و ارتباط تنگاتنگی که با سلامت دارد می‌تواند به عنوان یکی از شاخص‌های توانمنددر استان کرمانشاه اثر بخش باشد.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: این انجمن توانمندی، ظرفیت و پتانسیل زیادی دارد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه می‌تواند بخشی از کارها و برنامه‌ها را به انجمن بسپارد تا این انجمن هم بتواند  از جهت اطلاع‌رسانی بیشتر مردم و همشهریان عزیزمان را به سمت  ورزش سوق دهد.

محمدی ادامه داد: انجمن ورزشی‌نویسان کرمانشاه تنها انجمن تخصصی در ورزش این استان است و از طرف دیگر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه هم در سیاست‌های کلان خود قصد دارد از این انجمن‌های رسمی و دارای مجوز حمایت نماید.

او افزود: این انجمن بایستی در راستای فعالیت و معرفی خودش اقدام به برپایی نمایشگاه ورزشی‌نویسان کند و در حاشیه این نمایشگاه از پیسکسوتان، بزرگان ورزشی‌نویس و اهل‌قلمی که سالیان سال در این عرصه قلم فرصایی کرده‌اند، تقدیر نماید.

خبرنگار: سمانه امیری

عکاس: بنفشه صالحی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ppgnl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ورزش نقش بسزایی بر سلامت جسم و روان دارد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در نشست با انجمن ورزشی‌نویسان: