تاریخ انتشار: 1398/05/21 11:50
کد خبر: 91500

توضیحات مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد درباره تغییر در ترکیب تیم جوانان

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد درباره تغییر ایجاد شده در ترکیب تیم ملی جوانان برای حضور در مسابقات جهانی توضیحاتی ارائه داد.
توضیحات مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد درباره تغییر در ترکیب تیم جوانان

محسن کاوه، درباره تغییرات ایجاد شده در وزن 65 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد جوانان در مسابقات جهانی و جایگزین شدن مقصودی به جای یزدانی در ترکیب تیم ملی، گفت: از ابتدا هم قرار بود هر دو کشتی‌گیر عازم این مسابقات شوند تا اگر شرایط فراهم شود یکی از آنها کشتی بگیرد. با توجه به اینکه کادر فنی نام یزدانی را به عنوان کشتی‌گیر مورد نظر خود اعلام کرده بود  مقصودی را نیز به همراه او اعزام کردیم تا اگر شرایط کشتی گرفتن یزدانی فراهم نشد مقصودی روی تشک برود و این وزن را از دست ندهیم. 

وی ادامه داد: تا 10 روز قبل از آغاز مسابقات سیستم ثبت‌نام کشتی‌گیران در سایت اتحادیه جهانی باز است که با توجه به شرایط این دو کشتی‌گیر در آن زمان نام مقصودی ثبت شده بود اما بعد از اینکه کادر فنی یزدانی را انتخاب کرد سیستم بسته شده بود اما با این وجود برای هر دو کشتی‌گیر ویزا گرفتیم تا در صورت فراهم شدن شرایط یزدانی روی تشک برود و اگر نشد مقصودی کشتی بگیرد. از طرفی صدور ویزا هم مشکلاتی ایجاد کرد. استونی در ایران سفارت ندارد و مجبور شدیم از طریق سفارت فنلاند اقدام کنیم. 

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد تصریح کرد: بعد از همکاری و مساعدت وزارت امور خارجه و شخص ظریف ویزای تمام بچه‌ها صادر شد به طوری که ویزای یزدانی باز هم نیامد که با پیگیری‌های مجدد وزارت امور خارجه در آخرین لحظات اعزام ویزای یزدانی هم صادر شد و او را هم همراه  تیم اعزام کردیم. حتی یزدانی را با توجه به خارج بودن از برنامه تیم با یک پرواز جداگانه به مسکو فرستادیم. مشکل اصلی ثبت‌نام یزدانی در سایت اتحادیه جهانی بود چون ویزای او نرسیده بود ریسک نکردیم و مقصودی را هم همراه تیم اعزام کردیم تا مبادا این وزن را از دست دهیم البته به صورت همزمان تلاش‌ها برای حضور یزدانی ادامه داشت اما متاسفانه با توجه به تعطیلات آخر هفته کشورهای اروپایی با وجود رایزنی‌های متعدد روابط بین‌الملل فدراسیون امکان ثبت‌نام یزدانی فراهم نشد. تمام هدف ما حضور یزدانی بود اما برخی اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی مانع از این کار شد. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45jvmx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شجاع خلیل زاده: برانکو حرفی نزده که محرومش کرده اند/ هیچ اتفاقی نمی‌تواند مرا از پرچم کشورم دور کند