تاریخ انتشار: 1398/06/15 19:51
کد خبر: 88946

لیگ برتر فوتسال| پیروزی افضل با مس در نخستین بازی

تیم فوتسال مس سونگون در نخستین دیداری که با هدایت علی افضل به میدان رفت، توانست ارژن شیراز را در سالن شهید پورشریفی تبریز شکست دهد.
لیگ برتر فوتسال| پیروزی افضل با مس در نخستین بازی

تیم‌های مس سونگون و ارژن فارس از ساعت 18 امروز (جمعه) در چارچوب دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال کشور در سالن شهید پورشریفی تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 4 بر 2 تیم میزبان به پایان رسید.

در این بازی مس سونگون شروع خوبی داشت و توانست در دقیقه اول بازی توسط مهدی جاوید گل نخست خود را وارد دروازه حریف کند. پس از این گل بازی متعادل‌تر دنبال شد ما این شاگردان افضل بودند که با برتری نسبی، توانستند علاوه بر حفظ اختلاف یک گل، حملات بیشتری را روی دروازه ارژن طرح‌ریزی کنند.

دیدار دو تیم با برتری مس سونگون ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 14، رضا جوانبخت بازی را به تساوی کشاند. خوشحالی بعد از گل شاگردان حمیدرضا کمالی دوام چندانی نداشت و چند ثانیه بعد مهدی جاوید گل دوم خود و تیمش را در دقیقه 15 به ثمر رساند. تلاش بازیکنان دو تیم پس از این گل ثمری نداشت تا نیمه نخست بازی با برتری مس سونگون به پایان برسد.

در نیمه دوم بازی مس سونگون توپ و زمین را در اختیار داشت و توانست فشار بیشتری روی دروازه تیم مهمان ایجاد کند اما بازیکنان این تیم در گلزنی ناکام بودند تا اینکه علیرضا عسکری توانست گل سوم این تیم را در دقیقه 27 به ثمر برساند. در دقیقه 30 بازی رضا جوانبخت نیز توانست گل دوم خودش و تیمش را به وارد دروازه علیرضا صمیمی کرده و اختلاف را به یک گل برساند.

یک دقیقه بعد از گل دوم ارژن، محمد شجری دروازه این تیم را برای بار چهارم باز کرد تا دیدار مس سونگون و ارژن شیراز با برتری 4 بر 2 شاگردان افضل پیگیری شود. این بازی در نهایت با برتری 4 بر 2 مس سونگون به پایان رسید.

علی افضل که روز گذشته (پنجشنبه) به عنوان سرمربی مس سونگون معرفی شد، به دلیل صادر نشدن کارت خود، از روی سکو تیمش را هدایت کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yammj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهران امیری بازوبند مس را زمین نزد
یک تکه پارچه دردسرساز و هم رنگ با آستین داوود؛

هواداران خشمگین حتی کری‌ها را فراموش کردند!
عجیب‌ترین تشویق ممکن در روز پُر حاشیه باهنر؛