تاریخ انتشار: 1398/08/08 21:32
کد خبر: 82544

سرمربی فولاد سیرجان: به اشتباهات داوری و فردی باختیم

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان گفت: به دلیل اشتباهات فردی خودمان و اشتباهات داوری بازی را واگذار کردیم، امیدوارم در ادامه این شکست را جبران کنیم.
سرمربی فولاد سیرجان: به اشتباهات داوری و فردی باختیم

محمد‌رضا دامغانی پس از شکست تیمش برابر سپاهان در لیگ برتر والیبال اظهار داشت: بچه های ما در موقعیت حساس خوب عمل نکردند و اشتباهاتی در امتیازات حساس داشتیم، بازی می‌توانست به دست پنجم برود و برنده شویم.

سرمربی والیبال فولاد سیرجان افزود: برای اولین بازی در لیگ جدید تیم ما بد بازی نکرد و به دلیل اشتباهات فردی خودمان و اشتباهات داوری بازی را واگذار کردیم؛ به بازیکنان و تیمم ایمان دارم و مطمئن باشید که تیم ما در هفته‌های آینده بهتر خواهد شد، امیدوارم در ادامه این شکست را جبران کنیم.

وی در مورد داوری نیز گفت: از داوران می‌خواهم در لیگ جدید بیشتر دقت کنند و فدراسیون تمهیداتی در نظر بگیرد تا داوران خط نیز بومی نباشند؛ در چند صحنه سرداور نظر داور خط را تغییر داد و اشتباهات داوری تاثیر‌گذار بود.

دامغانی در پایان با اشاره به تیم سپاهان بیان داشت: سپاهان تیم خوبی است و بازیکنان خوبی را جذب کرده است و کار تیمی آن‌ها خوب بود؛ سپاهان نیز مانند همه تیم‌ها نقاط منفی و مثبت دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wlejx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی خاتم اردکان: فدراسیون عادلانه تصمیم نگیرد از لیگ کنار می کشیم