تاریخ انتشار: 1401/02/20 19:07
کد خبر: 22165

برگزاری کارگاه بازآموزی گلف توسط مربی بین المللی فدراسیون

کارگاه بازآموزی گلف توسط مربی بین المللی فدراسیون در کرمانشاه برگزار شد.
برگزاری کارگاه بازآموزی گلف توسط مربی بین المللی فدراسیون

رییس هیات گلف استان کرمانشاه اعلام کرد: با توجه به برگزاری اردوی تیم ملی گلف دختران در رده سنی جوانان و امید در هفته آتی و حضور ۳ نفر از دختران گلفباز کرمانشاهی در این اردو، همچنین نزدیکی به زمان برگزاری مسابقات قهرمانی گلف کشور آقایان و اعزام  پسران گلفباز کرمانشاهی با این دوره از رقابت ها، یک دوره کارگاه بازآموزی گلف با حضور مهرداد جمشیدی دبیر فدراسیون و مدرس بین المللی گلف برگزار شد.

الهام اکبری افزود: در این کارگاه آموزشی نکات فنی، تخصصی و تحلیلی آموزش داده شد و آخرین قواعد، قوانین و مقررات به بازیکنان ارائه شد.

WhatsApp Image 2022-05-10 at 7.28.38 PM

دبیر و مدرس بین المللی فدراسیون گلف در ادامه افزود: اصولاً ورزشکاران گلف را داور همراهی نمی کند و قضاوت به عهده ورزشکاران است که این امر موجب گردیده تااصول اخلاقی حاکم بر میادین ورزشی همراه با رعایت حقوق یکدیگر ، نزاکت و احترام متقابل و همچنین موجب تقویت حس اعتماد و اطمینان به دیگران شود و به نوعی در این رشته دریافت کاپ اخلاق از کاپ قهرمانی ارزشمندتر محسوب می شود.

مهرداد جمشیدی تصریح کرد: راهیابی ۳ نفر از دختران گلفباز کرمانشاهی به اردوی تیم ملی بیانگر بازی قابل قبول توام با رعایت اصول و اخلاق حرفه ای می باشد.

 

وی تاکید کرد: امکان انجام این ورزش از سنین کودکی تا کهنسالی وجود دارد ، هر چند که تحرک لازمه جوانی است اما قابلیت استمرار و تکرار مداوم و آهسته این ورزش آمادگی جسمانی را تا سنین بالا حفظ می نماید .

WhatsApp Image 2022-05-10 at 7.28.26 PM

جمشیدی گفت: بازی گلف موجب افزایش کیفی دقت و مهارت می شود، بطوریکه پس از زدن ضربه، بازیکن مسیر توپ را ردیابی نموده و نقطه فرود آن را دقیقاً زیر نظر می گیرد، این عامل موجب تقویت زاویه دید، تشخیص دقیق جهت حرکت و قوه بینایی بازیکن می‌شود. زدن ضربه مطلوب در ورزش گلف نیاز شدید به هماهنگی عصبی و عضلانی همراه با تمرکز مطلوب دارد.

در حاشیه این کارگاه، احکام قهرمانی به بازیکنان کمیته وودبال استان اهدا شد و لوح تقدیر مربوط به کسب مقام نخست چالش مهارتی وودبال به احسان اکبری دبیر هیات گلف اهدا شد.

همچنین از جناب آقای سهیل صیدی مجری طرح استعدادیابی با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

WhatsApp Image 2022-05-10 at 7.28.12 PM

WhatsApp Image 2022-05-10 at 7.28.12 PM

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qalgn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


راهیابی گلفبازان کرمانشاهی به اردوی تیم ملی

کرمانشاه در جایگاه نخست وودبال کشور
مهبدجوکار پدیده مسابقات شد؛

 اولین زمین مینی‌گلف در کرمانشاه افتتاح می‌شود
تجلیل از مدال آوران و قهرمانان هیات گلف استان کرمانشاه