تاریخ انتشار: 1396/09/25 13:26
کد خبر: 169097

سیتی زن ها به رکورد جاودانه بایرن مونیخ می‌رسند؟

سیتی‌زن‌ها در تلاش هستند که به رکورد بیشترین بازی با برد که در اختیار بایرن مونیخ در پنج لیگ معتبر اروپا است برسند.
سیتی زن ها به رکورد جاودانه بایرن مونیخ می‌رسند؟

 منچسترسیتی با برتری ۴ بر صفر برابر سوانزی که چهارشنبه شب به دست آمد به رکورد ۱۵ برد پیاپی در لیگ برتر فوتبال انگلیس رسید و صاحب رکورد بیشترین برد متوالی در انگلیس شد. با این حال آنها راه زیادی دارند تا رکورد اروپا را هم بشکنند.

بیشترین برد متوالی در پنج لیگ معتبر اروپا یعنی لیگ برتر، لالیگا، بوندسلیگا، سری A و لیگ فرانسه به شرح زیر است:

بایرن مونیخ، ۱۹ پیروزی

بایرن مونیخ در سال ۲۰۱۴ توانست به رکورد ۱۹ برد پیاپی برسد. آنها البته ۵۳ بازی بوندسلیگا را بدون شکست پشت سر گذاشتند. در آن سال تیم گواردیولا توانست با قاطعیت قهرمان بوندسلیگا شود تا سرمربی ‌اسپانیایی در آلمان رکوردار شود.

اینتر، ۱۷ پیروزی

با سقوط یوونتوس به دسته پایین‌تر، کار برای قهرمانی اینتر راحت شد. آن هم در شرایطی که از تیم‌های میلان، لاتزیو و فیورنتینا امتیاز کسر شده بود.

تیم روبرتو مانچینی توانست در آن سال به رکورد ۱۷ پیروزی پیاپی برسد که در نهایت با تساوی یک بر یک برابر اودینزه به پایان رسید. آنها موفق شدند همراه مانچینی قهرمان لیگ ایتالیا شوند ولی در لیگ قهرمانان اروپا تا دور دوم صعود کردند.

بارسلونا، ۱۶ پیروزی

تیم  پپ گواردیولا در فصل ۱‌۱ – ۲۰۱۰ توانست رکورد ۱۶ پیروزی پیاپی برسد که یکی از همان پیروزی‌ها برد تاریخی ۵ بر صفر رئال مادرید بود. این باعث شده است تا گواردیولا در سه لیگ ‌اسپانیا، آلمان و انگلیس صاحب بیشترین برد پیاپی شود. در آن سال بارسلونا ۶۰ گل به ثمر رساند، یعنی ۳.۷۵ درصد گل در هر بازی که لیونل مسی با زدن ۲۱ گل بیشترین گل را ثبت کرد.

رئال مادرید ۱۶ برد

رئال مادرید با هدایت زین الدین زیدان توانست مانند بارسلونا ۱۶ برد پیاپی داشته باشد که پیروزی برابر بارسا در نوکمپ نیز یکی از همان بردها بود. در نهایت تساوی ۲ بر ۲ برابر ویارئال، پایانی بر سریال بردهای کهکشانی‌ها بود.

موناکو ۱۶ پیروزی

در لیگ فرانسه هم موناکو در سالی که با  هدایت یاردیم توانست قهرمان شود، به ۱۶ برد پیاپی دست یافت و توانست رکورد ۱۴ برد پیاپی بوردو را بشکند.

تیم منچسترسیتی در صورتی که می‌خواهد در اروپا رکوردار شود، باید پنج بازی بعدی خودش را هم ببرد که به نظر کار سختی است. آنها امشب (شنبه) در خانه پذیرای تاتنهام هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36xjz7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



بازیکنی که دوست دارد مورد نفرت هواداران باشد