تاریخ انتشار: 1395/04/20 18:45
کد خبر: 274662

رئال‌مادرید از رقابت برای جذب پوگبا کنار کشید

باشگاه رئال‌مادرید دیگر علاقه‌ای به جذب هافبک فرانسوی یوونتوس ندارد
رئال‌مادرید از رقابت برای جذب پوگبا کنار کشید

به گزارش فرتاک ورزشی، در حالی که پیش از این باشگاه رئال‌مادرید نسبت به جذب پل پوگبا، هافبک 23 ساله یوونتوس علاقه نشان داده بود و زین‌الدین زیدان، سرمربی کهکشانی‌ها هم از احتمال حضور این بازیکن فرانسوی در سانتیاگوبرنابئو استقبال کرده بود، حالا خبر می‌رسد قهرمان اروپا قید خرید وی را زده است.

شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» در خبری فوری به نقل از منابع آگاه خود گزارش داد که باشگاه رئال‌مادرید دیگر علاقه‌ای به جذب هافبک فرانسوی یوونتوس ندارد و این بدان معنی است که راه منچستریونایتد برای به خدمت گرفتن هافبک پیشین خود هموارتر از گذشته شد.

باشگاه منچستریونایتد قصد دارد تا با پیشنهادی 100 میلیون پوندی پوگبا را که بین سال‌های 2009 تا 2012 در این تیم عضویت داشته، به اولدترافورد بازگرداند. ژوزه مورینیو به شدت خواهان اضافه شدن این بازیکن به ترکیب تیمش است. البته تیم‌هایی همچون بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن هم وضعیت هافبک نامدار تیم ملی فرانسه را زیرنظر دارند.

با کنار کشیدن رئال‌مادرید از رقابت برای جذب پوگبا، به نظر می‌رسد زیدان قصد حفظ هافبک‌های خود یعنی تونی کروس، ایسکو و خامس رودریگس که شایعه جدایی‌شان از این تیم مطرح بود را دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nejjx

آخرین اخبار