تاریخ انتشار: 1397/01/25 17:47
کد خبر: 152127

شکایت مدیران رئال از حاشیه سازان و تهمت زنندگان

پس از صعود جنجالی رئال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان، جو منفی بی سابقه ای علیه این تیم ایجاد شده است.
شکایت مدیران رئال از حاشیه سازان و تهمت زنندگان

کهکشانی ها در زمین یوونتوس با سه گل پیروز شده بودند و همگان تصور می کردند که در بازی برگشت، کار راحتی برای قطعی کردن صعود خواهد داشت ولی اینگونه نشد و قهرمان ایتالیا در 61 دقیقه توانست هر سه گل خورده بازی رفت را جبران کند. در نهایت پنالتی دقیقه 98 رونالدو حکم به صعود داد. پنالتی ای که جنجال ها زیادی را در پی داشت.

پس از گذشت چند روز از آن بازی، هنوز هم در مورد تصمیم داور مبنی بر پنالتی اعلام کردن برخورد بن عطیه با لوکاس واسکز، بحث می شود و برخی پنالتی را درست می دانند و برخی دیگر خیر.

در ایتالیا و البته در برخی رسانه های اسپانیایی، قاطعانه تصمیم داور را اشتباه می دانند و کمپینی علیه این تیم ایجاد کرده اند. کمپینی که معتقد است رئال از کمک های داوری در اروپا سود می برد و ارزش های تیم زیدان را زیر سوال برده اند.

همین دیروز بود که ایسکو در توئیتر خود نسبت به یکی از برنامه های ورزشی رادیو کوپه واکنش تندی نشان داد و سیاست این برنامه در قبال رئال را شرم آور خواند. ایسکو و خیلی از رئالی ها اعتقاد دارند که این برنامه شدیدا بین رئال و بارسا تبعیض قائل می شود.

طبق ادعای مارکا، مدیران رئال نیز صبر و حوصله خود را از دست داده اند و به این نتیجه رسیده اند که نسبت به این موارد واکنش قانونی نشان دهند. همچنین باشگاه از هر بازیکنی که بخواهد از حاشیه سازان و تهمت زنندگان به رئال شکایت کند نیز حمایت کامل خواهد کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48meqn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش عجیب مارادونا به پنالتی جنجالی رئالی ها