تاریخ انتشار: 1397/02/11 09:08
کد خبر: 149722

آلگری تبرئه شد؛ تبانی در کار نبوده است!

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس که لب‌خوانی‌ صحبت‌هایش با داور چهارم دربی ایتالیا جنجال به پا کرده بود، مورد محاکمه قرار نخواهد گرفت.
آلگری تبرئه شد؛ تبانی در کار نبوده است!

روز گذشته (دوشنبه) اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه لب‌خوانی مکالمه ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس با پائولو تالیاونتو، داور چهارم دربی ایتالیا حاکی از رضایت یوونتوسی‌ها از عملکرد دانیله اورساتو، داور وسط بوده و همچنین عنوان شد که آلگری در این مکالمه کوتاه به تالیاونتو پیشنهاد ترفیع درجه اورساتو را داده است.

این موضوع با توجه به قضاوت اورساتو که یک بازیکن اینتر را اخراج و حاضر به انجام چنین کاری در مورد میرالم پیانیچ، هافبک یوونتوس نشد، جنجال‌ بزرگی به راه انداخت تا حدی که طبق گزارش خبرگزاری رسمی ایتالیا (ANSA) جوزپه پکورارو، دادستان فدراسیون فوتبال ایتالیا، درخواست بازبینی فیلم مکالمه آلگری و تالیاونتو را داده است.

اکنون اما شبکه اسکای اسپورت ایتالیا اعلام کرده است که آلگری از چنین اتهامی تبرئه شده و هیچ بازجویی از او به عمل نخواهد آمد. طبق اعلام این شبکه، پکورارو فیلم مکالمه آلگری و تالیاونتو را دیده و به این نتیجه رسیده که هیچ تخلفی صورت نگرفته است که به موجب آن آلگری یا باشگاه یوونتوس سزاوار مجازات باشند.

در همین حال کلیپ‌های دیگری در فضای مجازی منتشر شده است که یوونتوسی‌ها و آلگری را به نحوه دیگری به تبانی با تیم داوری دربی ایتالیا متهم می‌کند از جمله اینکه تالیاونتو خطاب به آلگری گفته «حالا در وقت‌های اضافی می‌بریم، چند دقیقه وقت اضافه اعلام کنم؟». البته خیلی طول نکشید که مشخص شد این کلیپ هم ساختگی و صداگذاری شده است. ضمن اینکه مشخص است که این کلیپ بین دو نیمه فیمبرداری شده، زمانی که نتیجه هنوز یک بر صفر به سود یوونتوس بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ym5em

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



داور جنجالی دیدار یوونتوس و رئال مادرید،تهدید به مرگ شد

آلگری: من تصمیم می‌گیرم چه چیزی برای او و یوونتوس، بهترین  است
در بازی با هلاس ورونا امکان وقوع هر اتفاقی وجود دارد

آلگری:  دیبالا به حفظ آمادگی‌اش نیاز دارد
بهبود عملکرد دفاعی حاصل تلاش هم اعضای تیم است