تاریخ انتشار: 1397/02/11 09:42
کد خبر: 149718

خبر خوب برای لیورپول در رابطه با محمد صلاح

اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد جریمه ای را برای برخورد محمد صلاح با برونو مارتینز در نظر نخواهد گرفت.
خبر خوب برای لیورپول در رابطه با محمد صلاح

در آغاز هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس یک دیدار روز شنبه ابتدای هفته برگزار شد که در آن لیورپول در خانه برابر استوک سیتی با تساوی بدون گل متوقف شد. در این دیدار محمد صلاح از ابتدا برای تیمش به میدان رفت و در زدن گل ناکام بود.

با این نتیجه و برتری تاتنهام برابر واتفورد در بازی شب گذشته (دوشنبه) اکنون تیم لیورپول با یک بازی بیشتر یک امتیاز از تاتنهام بیشتر دارد و ممکن است رده سوم جدول را از دست بدهد.

در این دیدار محمد صلاح ستاره این روزهای لیورپول برخوردی با برونو مارتینز داشت که گمان برده می شد اتحادیه فوتبال انگلیس این بازیکن را محروم کند ولی در نهایت اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد این صحنه را بازبینی کرده است و محرومیتی برای صلاح تعیین نمی کند.

این بازیکن مصری ۳۱ گل در این فصل لیگ برتر به ثمر رسانده است و بالاتر از هری کین ۲۶ گله در صدر جدول گلزنان لیگ برتر است و به احتمال زیاد آقای گل لیگ انگلیس می شود. او همچنین رقابت سختی با لیونل مسی برای کسب کفش طلای فوتبال اروپا دارد. مسی اکنون با هت تریک در بازی برابر لاکرونیا، از محمد صلاح پیشی گرفته است.

لیورپول فردا شب در لیگ قهرمانان باید در خانه رم دیدار برکشت خود را برگزار کند و محمد صلاح باید در ورزشگاهی که قبلا با رم در آن بازی کرده است به میدان برود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rwl6z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خوش‌بینی مصری‌ها به رئالی شدن صلاح