تاریخ انتشار: 1397/02/24 22:15
کد خبر: 147925

سرمربی الجزیره: سوپرمن بازیکنی مثل مسی و رونالدو است نه بازیکن پرسپولیس!

سرمربی تیم فوتبال الجزیره امارات گفت: ما تا دقیقه 89 به خواسته‌مان مقابل پرسپولیس رسیده بودیم، اما روی حرکت غیر ورزشی باختیم.
سرمربی الجزیره: سوپرمن بازیکنی مثل مسی و رونالدو است نه بازیکن پرسپولیس!

 تن کاته بعد از شکست ۲ بر یک مقابل پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری گفت:۸۹ دقیقه به چیزی که می‌خواستیم نزدیک بودیم.

*خوب تعویض کردیم و مساوی شدیم

وی ادامه داد: فکر می‌کنم خیلی خوب دفاع کردیم. منظم و مرتب دفاع کردیم و بعد ازگلی که خوردیم، تاکتیک مان را عوض کردیم و یک مهاجم آوردیم و به سرعت به نتیجه رسیدیم و بازی یک بر یک شد.

* روی صحنه غیر ورزشی گل خوردیم

وی افزود: نتوانستم از فضای ایجاد شده در پشت مدافعان استفاده کنیم. توپ های زیادی پشت دفاع پرسپولیس انداختیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. سخت است که اینگونه بازنده شویم بخصوص اینکه از روی صحنه ای گل خوردیم که خیلی ورزشی نبود! توپ را به خاطرمصدومیت به اوت زدیم اما شماره ۲ پرسپولیس توپ را به ما پس نداد.

*به بازیکنان الجزیره افتخار می‌کنم

کاته تاکید کرد: فکر می‌کنم این دلیل بی تجربگی تیم ما بود. خیلی به بازیکنانم افتخار می‌کنم. در این فضای فوق العاده و وقتی در حضور نزدیک به ۱۰۰ هزار تماشاگر مقاومت می کنید خوب است. بازیکنان جوانی داریم که فکر می‌کنم خیلی خوب بازی کردند و آنها شایسته تقدیر هستند.

*پرسپولیس مستحق صعود بود

وی افزود: پرسپولیس هم مستحق صعود بود. ما هم به صعود نزدیک بودیم. در نشست خبری دیروز هم گفتم در بازی امروز گل می‌زنیم. قبل از اتمام بازی دروازه بان شما یک مهار فوق العاده داشت و می ‌توانستیم گل دوم را هم بزنیم. به هر حال برای ما سخت است و نزدیک به صعود بودیم؛ اما با مهار آن توپ بازیکنان ما نا امید شدند. به پرسپولیس تبریک می‌گویم و برایشان ارزوی موفقیت می‌کنم.

* سوپرمن بازیکنی مثل مسی و رونالدو است

سرمربی الجزیره در مورد اینکه گفتید سید جلال حسینی سوپرمن نیست گفت: گل خیلی خوبی بود. با این حال با یک اتفاق نمی‌شود در مورد یک بازیکن قضاوت کرد و بگوییم او سوپرمن است. سوپرمن بازیکنی مثل مسی و رونالدو است.

* پرسپولیسی‌ها در دیدار رفت 25 بار زمین افتادند، آنها را شُمردید؟

کاته در مورد وقت کشی بازیکنانش و اینکه گفته بود وقت کشی ایده من نیست، اظهار داشت: در بازی اول بازیکنان پرسپولیس ۲۵ مرتبه زمین افتادند آن راهم شما شمردید؟ حتی پنالتی که برای تیم پرسپولیس گرفته شد. پس لطفا از این سوالات نپرسید.

*در نشست خبری از ورزش باید حرف زد، نه در مورد سیاست

سرمربی الجزیره در مورد میزبانی پرسپولیس و برخی مسیل گفت: وضعیت خوبی بود، در هتل خوبی اقامت داشتیم و رفتار مهربانانه‌ای با ما شد. به نظر من در نشست های خبری در مورد ورزش باید حرف زد نه در مورد سیاست.

* ایران توان شکست دادن اسپانیا و پرتغال را ندارد

وی در مورد تقابل ایران و پرتغال در جام جهانی و اینکه پرسپولیس سوپرمنی خواهد داشت که نتیجه بگیرد گفت: اگر بخواهیم واقع بین باشیم و بدانیم فوتبال چیست. واقع بینانه این است که اسپانیا و پرتغال بهتر از ایران هستند و بازیکنان بهتری هم نسبت به ایران دارند اما در فوتبال همه چیز ممکن است. برای تیم ملی ایران آرزوی موفقیت می‌کنم. حضور در جام جهانی بسیار خوب است اما بر اساس کیفیت ایران نمی‌تواند اسپانیا و پرتغال را شکست بدهد. جهانبخش که برترین گلزن هلند شد خیلی آماده است.

* در مورد آینده‌از از مسئولان باشگاه الجزیره سوال کنید

کاته در مورد اینکه این نتیجه روی همکاری او با باشگاه تاثیر خواهد داشت یا نه گفت: این سوال را بهتر است از مسئولان باشگاه بپرسید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/365agz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو: افتخار می‌کنم که در پرسپولیس هستم / مطمئنا عملکرد بهتری در فصل آینده خواهیم داشت