تاریخ انتشار: 1397/02/26 11:57
کد خبر: 147746

هشدار ستاره بلژیکی آبی پوشان به مسئولان چلسی

ستاره بلژیکی آبی‌پوشان لندن به مسئولان باشگاه در خصوص تقویت نکردن تیم برای فصل آینده به طور غیرمستقیم هشدار داد.
هشدار ستاره بلژیکی آبی پوشان به مسئولان چلسی

و به نقل از نشریه سان انگلیس، ادن ازار با یک اظهارنظر معنادار احتمال جدایی‌اش از چلسی را قوت بخشید.

هافبک بازیساز بلژیکی آبی‌پوشان لندن به این باشگاه هشدار داد که یا در تابستان سال جاری تیم را با خرید بازیکنان جدید تقویت کنند یا آماده فروش او باشند.

ازار 27 ساله که اکنون با حقوقی معادل 300 هزار پوند در هفته پردرآمدترین بازیکن چلسی است و دو سال دیگر با این تیم قرارداد دارد، گفت: من دارم از وقتم استفاده می‌کنم و الان هم منتظر ورود بازیکنان جدید برای فصل آینده هستم. ببینیم چه می‌شود. من می‌خواهم بازیکنان جدید به ما اضافه شوند. من می‌خواهم فصل آینده قهرمان لیگ برتر شوم، من خیلی چیزها می‌خواهم. قهرمانی یک حرکت بزرگ است پس باید به خیلی‌ چیزها فکر کنیم.

تأکید ازار بر اضافه شدن بازیکنان جدید به ترکیب چلسی در حالی است که این تیم تابستان سال گذشته به تنهایی 65 میلیون یورو صرف خرید آلوارو موراتا کرد که این تنها بخشی از بودجه 250 میلیون پوندی بود که آبی‌پوشان لندن به خرید بازیکنان جدید اختصاص دادند.

ازار فصل آینده نمی‌تواند در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند (چلسی در لیگ پنجم شد) اما هفته آینده می‌تواند فصل را با قهرمانی در جام حذفی به پایان برساند، ادامه داد: جام‌ها مهم هستند به خصوص این یک جام که من تا به حال هرگز آن را نبرده‌ام. ما نمی‌توانیم فصل آینده در لیگ قهرمانان باشیم پس باید این یک جام را ببریم. شنبه بازی مهمی داریم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ymr7j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چلسی فصل آینده لیگ قهرمانان را از دست داد