تاریخ انتشار: 1397/03/24 23:49
کد خبر: 143918

اتلتیکو یا بارسا ؛ لحظه به لحظه با تصمیم نهایی گریزمان

آنتوان گریزمان، ستاره اتلتیکو امشب در پیامی ویدیویی تصمیم قطعی خود در مورد آینده را اعلام خواهد کرد.

 اتلتیکو یا بارسا ؛ لحظه به لحظه با تصمیم نهایی گریزمان

هفته هاست که شایعات مختلفی در مورد آینده گریزمان شنیده می شود. در بارسلونا معتقدند که او از اول جولای به بارسا ملحق خواهد شد ولی در مادرید مصر هستند که او قراردادش را تمدید می کند.

قرار بود پیش از اولین بازی فرانسه در جام جهانی که شنبه برابر استرالیا خواهد بود، گریزمان تصمیم خود را علنی کند و بسیاری منتظر بودند که در نشست خبری دو روز پیش این اتفاق رخ دهد اما بازهم چنین نشد تا اینکه امروز صبح اعلام شد که ساعت 21.15 به وقت محلی، گریزمان در پیامی ویدیویی، تصمیم نهایی خود را اعلام خواهد کرد.

 

او در این ویدیوس مستند که در خانه اش در مادرید ضبط شده، گفت:« صحبت‌های زیادی درباره اینکه آیا من خواهم رفت، خواهم ماند، چقدر حقوق می‌گیرم، از چقدر پول صرف نظر کرده ام  و ... شنیده اید ولی واقعیت چیزیست که می‌خواهم به شما بگویم. از تصمیمی که گرفته ام پشیمان نخواهم شد و صد در صد است. مثل زمانی که به سوسیداد پیوستم یا زمانی که از این تیم جدا شدم.

در طول فصل چند مقطع دشوار را پشت سر گذاشتم و با انتقادات هواداران روبرو شدم ولی ذهنیت من قوی است و از انتقادات درس گرفتم. رابطه بسیار خوبی با سیمئونه دارم و در آخرین ملاقات مان گفتم که نمی دانم در اتلتیکو می مانم یا خیر. تماس های زیادی با خواهرم(مدیربرنامه ها) گرفته شده و باید از بین دو پیشنهاد اتلتیکو بارسا یکی را قبول کنم. 

همیشه دوست داشتم قهرمان چمپیونزلیگ شویم ولی تاکنون نشده. در لالیگا نیز یا دوم شده ام یا سوم. باید خوب فکر می کردم چون تردیدهایی داشتم و باشگاه باید بازیکنانی بزرگ برای اهدافی بزرگتر خریداری کند. همسرم به من می گوید که در اتلتیکو اسطوره خواهم شد ولی در بارسا تنها یک بازیکن بیشتر.»

 

سپس تصاویری از ملاقات گریزمان با خانواده اش، بسکتبال با برادرش و حضور او در مسابقات سوارکاری لیون پخش می شود.

در یک مکالمه برادرش گریزمان به او می گوید که بهتر است در اتلتیکو بماند و سپس تصاویری از حضور خانواده او در ورزشگاهد اختصاصی اتلتیکو برای تماشای باری برگشت با آرسنال در نیمه نهایی لیگ اروپا پخش می شود.

 

گریزمان: همه دنیا می گویند که با بارسا تمام کرده ام اما اینطور نیست. در باشگاه نیز چنین اعتقادی دارند اما الان فقط فینال اروپا مهم است و می تواند در تصمیم نهایی من تاثیرگذار باشد. پیش به سوی قهرمانی.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rwpnm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گریزمان در بارسلونا