تاریخ انتشار: 1397/04/22 12:35
تلاش برای جذب ستاره شماره 10
کد خبر: 139060

رقابت بارسلونا و رئال مادرید بر سر جذب فوق ستاره این روزهای فوتبال دنیا

علاقه بارسلونا به جذب ادن هازارد حالا دیگر نه یک احتمال، بلکه تبدیل به هدف اول تابستانی این تیم شده است.
رقابت بارسلونا و رئال مادرید بر سر جذب فوق ستاره این روزهای فوتبال دنیا

هفته گذشته نیز اولین جلسه بین مدیریت باشگاه و مدیر برنامه این بازیکن انجام شده که اتفاقا نتیجه مثبتی داشته و نمایندگان هازارد خبر از ابراز علاقه او به جدایی از چلسی دادند؛ اما حالا زمان مذاکره با باشگاه است که هرگز کار آسانی نیست.

بعد از ناکامی در جذب گریزمان، حالا بارسلونا به دنبال جذب گزینه بزرگ و جایگزین است و هازارد در بین معدود ستاره هایی قرار دارد که در تابستان امسال امکان جدایی برای او فراهم است و همچنین بلوگرانا بعد از فروش پائولینیو با گوانگژو حالا از نظر مالی نیز در موقعیت خوبی قرار دارد.

هازارد تمایل به ترک چلسی داشته و می خواهد با حضور در لالیگا شانس خود را برای کسب عناوین فردی افزایش دهد. دستمزد او نیز اگرچه بالاست اما پرداخت آن برای بارسا خیلی دشوار نیست اما باشگاه چلسی امیدوار است ستاره خود را به هر قیمتی حفظ کند.

شاید بزرگ ترین مشکل بارسلونا در این رابطه، وجود رقیب بزرگی مانند رئال مادرید است زیرا هازارد مهم ترین گزینه آنها برای جانشینی رونالدو بوده و بلوگرانا می داند در صورت ورود رقیب پایتخت نشین به این رقابت، جذب هازارد دشوار خواهد شد زیرا بعید است ستاره هایی چون نیمار و امباپه به رئال مادرید پاسخ مثبت دهند و هازارد بهترین گزینه در دسترس است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lp5pr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پلن B رئال در صورت ناکامی در جذب نیمار چیست؟