تاریخ انتشار: 1397/05/18 08:30
کد خبر: 135235

بواتنگ در یک قدمی پاری سن ژرمن

بیست و چهار ساعت بعد از آنکه در آلمان خبرهایی مبنی بر تماس تلفنی جروم بواتنگ با ژوزه مورینیو و اعلام اینکه قصد ندارد به منچستریونایتد منتقل شود، روزنامه‌ی لو پاریزین ادعا کرد این دفاع وسط آلمانی در آستانه‌ی پیوستن به پاری سن ژرمن قرار دارد.
بواتنگ در یک قدمی پاری سن ژرمن

توماس توخل سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن در اوایل تابستان اعلام کرده بود تمایل دارد بواتنگ را به پایتخت فرانسه منتقل کند. توخل که ترجیح می‌دهد از سیستم‌های 3-5-2 یا 3-4-3 استفاده کند ظاهراً قصد دارد در خط دفاع سه نفره‌ی تیمش بواتنگ را در کنار تیاگو سیلوا و مارکینیوس به کار بگیرد.

 

به گزارش لو پاریزین، بواتنگ با پیوستن به پاری سن ژرمن موافقت کرده و حالا تنها منتظر است که دو باشگاه بر روی شرایط این انتقال به  توافق برسند. غول فرانسوی قصد دارد 45 میلیون یورو به بایرن پیشنهاد دهد اما بایرن پیش از این ارزش بواتنگ را 50 میلیون یورو اعلام کرده است. اما کارل هاینتس رومنیگه در اوایل تابستان اعلام کرده بود که بایرن حاضر است بواتنگ را به قیمت مناسب به باشگاه‌های دیگر واگذار کند. اگر بایرن حاضر شود 5 میلیون یورو کمتر دریافت کند یا اگر پی‌اس‌جی حاضر شود 5 میلیون یورو به پیشنهاد خود بیفزاید، به احتمال زیاد تا پیش از پایان مهلت نقل و انتقالات شاهد پیوستن بواتنگ به تیم فرانسوی خواهیم بود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kylla

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شروع طوفانی پاری سن ژرمن / شاگردان توخل فاتح سوپرجام شدند