تاریخ انتشار: 1397/05/18 09:33
کد خبر: 135228

بازیکنانی که دوست دارند از تیم فعلی شان جدا شوند؛به هر قیمتی که شده!

در لیگ انگلیس ۴ بازیکن هستند که دوست دارند به هر قیمتی از تیم فعلی‎شان جدا شوند تا کار را در تیمی دیگر دنبال کنند و در تیم جدیدشان دوباره به روزهای اوج بازگردند.
بازیکنانی که دوست دارند از تیم فعلی شان جدا شوند؛به هر قیمتی که شده!

شمارش معکوس برای بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در جزیره آغاز شده و با این حال چندین ستاره سطح بالا به دنبال جدایی از تیم‎هایشان هستند که در زیر به آن‎ها اشاره می‌‌کنیم.

توبی آلدروایرلد یکی از ستاره‌های بزرگ است که می‎خواهد تیمش را ترک کند. او معتقد است سرمربی تیم اعتقادی به او ندارد و از طرفی پیشنهاد منچستریونایتد هم وسوسه‎اش کرده است.

لوریس کاریوس یکی دیگر از آن بازیکنان است. دروازه‎بان لیورپول که در فینال لیگ قهرمانان با اشتباهاتی که داشت قهرمانی را از تیمش گرفت در تمرینات پیش‌‌فصل با یورگن کلوپ مشکلاتی داشته است و معتقد است با مشکلات پیش آمده و بعد از اشتباهاتش در لیگ قهرمانان بهتر است به تیمی دیگر برود.

یکی دیگر از ستارگانی که به دنبال ترک تیمش است آنتونی مارسیال است. او هم با سرمربی تیم مشکلاتی داشته است. مارسیال که حالا می‌‌ترسد با به خطر افتادن جایگاهش در ترکیب تیم جایگاهش در تیم ملی را هم از دست بدهد.

پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد، در جام جهانی بالاخره نشان داد که چرا تیم انگلیسی برای خرید او ۸۹.۳ میلیون یورو پرداخته است. او در جام جهانی درخشید و حالا به دنبال تعویض تیمش است تا درخشش دوباره‌‌ای را آغاز کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39dppx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پوگبا فاش کرد؛ به زودی راهی بارسلونا می شوم