تاریخ انتشار: 1397/05/20 21:27
کد خبر: 134876

علاقه ندارم هیچ بازیکنی را از دست بدهیم/ دمبله نیز یکی از آنهاست!

ارنستو والورده سرمربی بارسلونا معتقد است سویا از شرایط بهتری برای سوپرکاپ اسپانیا برخوردار است.
علاقه ندارم هیچ بازیکنی را از دست بدهیم/ دمبله نیز یکی از آنهاست!

فردا بارسلونا دیدار سوپرکاپ اسپانیا را در مراکش و مقابل سویا برگزار خواهد کرد و والورده مدعی شد با توجه به حضور آرتورو ویدال در تمرینات، امکان استفاده از او در ترکیب اصلی وجود دارد.

 

بازی با سویا: "با توجه به اینکه سوپرکاپ یک رقابت حرفه ای نیست، نمی دانم چه چیزی باید به شما بگویم اما به نظرم هم ما و هم سویا هر 2 تیمی حرفه ای هستیم. این دیدار تک بازی است و به همین دلیل هر 2 تیم شانس مناسبی برای قهرمانی دارند. سویا چند هفته ای است در شرایط مسابقه و رقابت قرار داشته و این مزیت حریف نسبت به ماست اما بارسلونا به تازگی از تور ایالت متحده بازگشته و برخی بازیکنان نیز دیر به اردو اضافه شدند."

 

حواشی اخیر در مورد بازیکنان غیر اروپایی: "با توجه به مشکلاتی که در روزهای اخیر در مورد بازیکنان با پاسپورت غیر اروپایی برای ما پیش آمد، بهتر بود فدراسیون زودتر به ما هشدار می داد."

 

آینده دمبله: "من نمی دانم چه گزینه هایی در مورد آینده او وجود دارد اما من اینجا نیستم تا در مورد تک تک بازیکنان صحبت کنم زیرا ما فردا یک بازی مهم پیش رو داریم. من علاقه ندارم هیچ بازیکنی را از دست بدهیم و دمبله نیز یکی از آنهاست."

 

احتمال بازی کردن ویدال: "او در لیست ما قرار دارد. من می دانم ویدال چند ماهی است بازی نکرده اما او در تمرینات تلاش فراوانی داشته و آماده بازی کردن است و ما نیز به ویدال اعتماد داریم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39dpgq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسی: اگر من در بارسلونا تصمیم گیرنده بودم نیمار را بر می گرداندم

تفاوت رفتن نیمار با اینیستا از نگاه سرمربی آبی اناری ها
والورده: رفتن نیمار، ترسناک تر از جدایی اینیستا بود