تاریخ انتشار: 1397/05/20 21:48
کد خبر: 134874

نقل‌وانتقالات داغ فرزندان ستاره‌های بزرگ فوتبال

نقل‌وانتقالات داغ فرزندان ستاره‌های بزرگ فوتبال

قبلا درباره پسران ستاره‌های بزرگ گزارش‌ها و اخباری خوانده‌اید. معمولا از ستاره‌های بزرگ نسلی هم‌رده خودشان در فوتبال ظهور نمی‌کند اما نسل اخیر فرق دارد. مثلا سه پسر دیوید بکام که در آکادمی باشگاه رقیب منچستریونایتد یعنی آرسنال عضویت داشتند درنهایت هیچی نشدند و از فوتبال دست کشیدند. پسر پیتر اشمایکل با لستر قهرمان لیگ برتر شد و در جام‌جهانی هم درخشید. دو پسر مازینیو یعنی تیاگو آلکانتارا و رافینیا عضو بایرن مونیخ و بارسلونا هستند و... .

همین چندروز پیش باشگاه رئال‌مادرید پسر یکی از بازیکنان سابق تیم رقیب را جذب کرد. بارسا و رئال بر سر او با هم رقابت داشتند. آندری فرزند ایدور گودیانسن (گودجانسن) اسطوره فوتبال ایسلند است. پسر بزرگ گودیانسن، اسوین آرون 20 ساله به‌عنوان مهاجم برای تیم اسپتزیا در سری B ایتالیا بازی می‌کند. دانیل تریستان کوچک‌ترین پسر گودیانسن هم در رده نونهالان باشگاه بارسلونا حضور دارد و جزو با استعدادترین بازیکنان در رده سنی خودش محسوب می‌شود.

انزو زیدان، پسر بزرگ زیدان به‌تازگی از تیم لوزان سوییس به تیم دسته دومی رایو ماخاداهوندا قرض داده شده و زیدان برای اولین‌بار بعد از جدایی از رئال هنگام تماشای بازی او در ورزشگاه دیده شد. 

تیموتی وه‌آ، فرزند ژرژ وه‌آ که متولد2000 است اخیرا اولین گلش را برای پی‌اس‌جی در سوپرجام فرانسه به موناکو زد. او مثل پدرش در تیم پاری‌سن‌ژرمن بازی می‌کند. جالب این‌جاست که پدر او رئیس‌جمهور لیبریاست اما خودش شهروند و عضو تیم‌ملی آمریکاست و سه بازی ملی و یک گل ملی دارد. 

تام اینس، پسر پل اینس، بازیکن باشگاه استوک‌سیتی است که فصل پیش در هادرزفیلد کامل بازی می‌کرد و در 37بازی در لیگ برتر به‌میدان رفت. او بازیکن موفقی است.

پسر گئورگی هاجی هم که می‌دانید در باشگاهی بازی می‌کند که پدرش مدیر آن است؛ باشگاه ویتورول رومانی.

دوانت کول، پسر اندی‌کول در آکادمی منچسترسیتی رشد کرد و درهمان تیم رقیب باشگاه پدرش یک‌سال عضویت داشت اما به او بازی نرسید. حالا این بازیکن جوان در تیم ویگان بازی می‌کند.

پاتریک کلایورت اخیرا به‌عنوان دستیار سیدورف در تیم‌ملی کامرون مشغول به‌کار شده، شاهد موفقیت‌های پسرش در ایتالیاست. جاستین در بازی‌های پیش‌فصل برای رم مقابل بارسلونا پاس‌گل هم داد. 

پسر ببه‌تو هم فوتبالیست است. ماتئوس اولیویه‌را در تیم اسپورتینگ لیسبون پرتغال عضویت دارد. او فصل قبل به ویتوریا گیمارش قرض داده شده بود اما این فصل برگشت و در سوپرجام پرتغال هم مقابل پورتو بازی کرد.

ریوالدو هم آن‌قدر به فوتبال ادامه داد تا با پسرش ریوالدینیو در تیم موگی میریم همبازی شد و با هم در یک بازی گل زدند. ریوالدینیو از دینامو بخارست به تیم لفسکی صوفیا منتقل شده است. 

جوردن لارسون، پسر هنریک لارسون افسانه‌ای یک بازی ملی برای سوئد دارد و اکنون در لیگ سوئد و با تیم نورکوپینگ قرارداد دارد. او در لاماسیا هم بود و محصول ناموفق آکادمی باشگاه بارسلوناست. 

پسران پائولو مالدینی هم بازیکن حرفه‌ای هستند. آنها در سطح مالدینی که به‌تازگی به‌عنوان مدیر فنی به میلان برگشته است نیستند و در تیم‌های سطح پایین بازی می‌کنند.

فدریکو کیه‌زا، پسر انریکو کیه‌زا که در تیم فیورنتینا بازی می‌کند چیزی نمانده بود به لاتزیو برود اما این انتقال شکل نگرفت. او پیش از کریستیانو رونالدو مورد توجه و علاقه یوونتوس هم بود.

فیورنتینا یک آقازاده دیگر هم دارد؛ جووانی سیمئونه که بعد از آموزش در آکادمی اتلتیکو نزدیک پدرش، به سری‌آ رفته و در فیورنتینا بازی می‌کند. اتلتیکو در همین تابستان به فیورنتینا پیشنهاد خرید او را داد این پیشنهاد اما از سوی باشگاه ایتالیایی رد شد. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27an7n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وینگر دورگه لیگ رومانی در آستانه پیوستن به صنعت نفت