تاریخ انتشار: 1397/05/21 15:06
کد خبر: 134792

هشدار سویا به بارسلونا؛ شکایت درصورت استفاده از بیش از 3 بازیکن غیراروپایی

باشگاه سویا رقیبش در بازی سوپرجام اسپانیا را در خصوص استفاده از بیشتر از حد مجاز بازیکنان غیراروپایی در این بازی تهدید کرد.
هشدار سویا به بارسلونا؛ شکایت درصورت استفاده از بیش از 3 بازیکن غیراروپایی

با وجود لغو محدودیت استفاده از بازیکنان غیراروپایی فاقد گذرنامه اتحادیه اروپا در سوپرجام اسپانیا از سوی فدراسیون فوتبال این کشور، باشگاه سویا تهدید کرده در صورتی که رقیبش بارسلونا در این بازی از 4 بازیکن لاتین خود استفاده کند، شکایت خواهد کرد.

بارسلونا با توجه به سه خرید تابستانی‌اش، آرتورو ویدال، آرتور و مالکوم و همچنین در اختیار داشتن یک بازیکن لاتین فاقد گذرنامه اروپایی مانند کوتینیو، نمی‌توانست از هر 4 نفر در بازی سوپرجام اسپانیا استفاده کند اما فدراسیون فوتبال این کشور طی بیانیه‌ای در فاصله 24 ساعت به آغاز این بازی اعلام کرد که بارسایی‌ها می‌توانند از تمام بازیکنان غیراروپایی‌شان در بازی بامداد فردا (دوشنبه) استفاده کنند.

در بیانیه باشگاه سویا آمده است: باشگاه سویا از بیانیه فدراسیون فوتبال اسپانیا در فاصله 24 ساعت به سوپرجام متعجب است. در این بیانیه به بارسلونا اجازه داده‌ شده که به هر تعداد می‌تواند از بازیکنان غیراروپایی‌اش استفاده کند و این در حالی است که در قوانین مربوط به فصل 19-2018 به وضوح آمده که حد مجاز 3 بازیکن است و هیچ تبصره‌ای هم که برای یک تورنمنت خاص شامل استثنا شود وجود ندارد. از این رو دپارتمان حقوقی باشگاه سویا در حال بررسی این موضوع است و اگر بارسلونا از بیش از 3 بازیکن غیراروپایی استفاده کند، پیگیری‌های قانونی لازم را در این خصوص انجام خواهد داد.

بازی سوپرجام اسپانیا از 30 دقیقه بامداد دوشنبه در شهر طنجه مراکش آغاز می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wwy6x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



سوارز از فینال کوپا دل ری محروم شد