تاریخ انتشار: 1397/05/21 22:12
کد خبر: 134730

گلزنی کاوه هم کاری برای شارلوا نکرد

شارلروا علی رغم گلزنی مهاجم ایرانی خود پیروزی برابر اندرلخت را از دست داد و با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.
گلزنی کاوه هم کاری برای شارلوا نکرد

در حساس‌ترین مسابقه هفته سوم ژوپیر لیگ بلژیک تیم شارلروا که برای سومین بازی متوالی علی قلی‌زاده را در ترکیب و برای دومین هفته پیاپی کاوه رضایی را در راس خط حمله داشت، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه استاد دو پایس میزبان اندرلخت ۶ امتیازی بود.

 

یاران قلی‌زاده و رضایی که هفته اول برابر آنتورپ با یک گل شکست خوردند و در دومین مسابقه فصل مقابل اوپن به برتری رسیدند، امشب هم با یک گل پیش افتادند ولی در نهایت با نتیجه ۲ بر یک مغلوب شدند.

 

کاوه رضایی که هفته گذشته دو گل مقابل اوپن به ثمر رسانده بود، امشب هم در ترکیب شارلروا خوش درخشید و روی حرکتی که کریستین بناونته از سمت راست محوطه جریمه انجام داد و پاس در عرض او، با شوت تک ضرب دروازه اندرلخت را باز کرد.

 

اندرلخت پیش از اتمام نیمه اول یکی از گل‌های خورده را توسط نانی دیماتا پاسخ داد و در دقیقه ۶۴ هم با گلزنی ایوان سانتینی پیش افتاد و در نهایت موفق شد یاران رضایی و قلی‌زاده را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد و ۹ امتیازی شود.

 

کاوه رضایی در شب شکست شارلروا مقابل اندرلخت حضور کامل در ترکیب تیمش داشت ولی علی قلی‌زاده در دقیقه ۸۹ جای خود را به روماین گرانگ داد؛ ضمن اینکه امید نورافکن، دیگر بازیکن ایرانی شارلروا برای سومین مسابقه متوالی به دلیل آسیب دیدگی دور از فهرست تیمش بود.

 

رضایی که فصل گذشته ۱۶ گل در ژوپیر لیگ بلژیک به ثمر رسانده بود، در حال حاضر نیز با به ثمر رساندن ۳ گل در رده سوم برترین گلزنان است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bqzg8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین خبر از وضعیت مصدومیت 2 بازیکن ایرانی شارلوا