تاریخ انتشار: 1397/06/23 10:32
کد خبر: 130457

تصمیم ستاره آلمانی به پیشنهاد بارسا؛ اعلام وفاداری به سیتی

ایلکای گوندوگان، ستاره‌ی آلمانی منچسترسیتی قصد دارد در این تیم ماندگار شود و به زودی به پیشنهادهای بارسلونا جواب قاطعانه منفی خواهد داد.
تصمیم ستاره آلمانی به پیشنهاد بارسا؛ اعلام وفاداری به سیتی

روزنامه‌ی انگلیسی سان می‌گوید ایلکای گوندوگان که در ماه‌های اخیر به شدت مورد توجه قهرمان فصل پیش لالیگا، بارسلونا قرار گرفته، تصمیم دارد با اعلام وفاداری خود به سیتی به پیشنهادهای بارسلونا جواب رد قطعی بدهد.

گوندوگان 27ساله در تابستان 2016 از باشگاه  دورتموند با قراردادی به ارزش 20 میلیون پوند به استادیوم اتحاد آمد. او یکی از اولین مهره‌هایی بود که  پپ گواردیولا درخواست خرید آنها را به مسئولین منچسترسیتی داده بود. اما اولین فصل حضور گوندوگان در آبی‌های منچستر برای او دشوار بود چرا که با دلیل مصدومیت زانو بخش اعظم فصل را از روی نیمکت دنبال کرد.

اما گوندوگان فصل گذشته در قهرمانی تاریخی سیتی در لیگ برتر نقشی کلیدی داشت. او در رقابتهای مختلف 48 بار پیراهن سیتی را به تن کرد و 6 گل به ثمر رساند و 7 پاس گل داد. او در فصل جاری تا کنون پنج بار برای سیتی به میدان رفته و در این بازی‌ها موفق به دادن یک پاس گل شده است.

بارسلونا از مدتها پیش توجه زیادی به این هافبک آلمانی داشته. قبل از انتقال او به سیتی گفته می‌شد بارسلونا با باشگاه دورتموند به توافق رسیده تا گوندوگان را به نوکمپ منتقل کند ولی در نهایت این ملی‌پوش آلمانی به منچسترسیتی پیوست.

در فصل نقل و انتقالات تابستانی امسال هم گزارش‌های زیادی درباره‌ی ابراز علاقه‌ی بارسا به این هافبک آلمانی منتشر شد. بارسلونا در تلاش برای جایگزین کردن اسطوره‌ی خود آندرس اینیستا به دنبال جذب گوندوگان بود اما کاتالانها در نهایت به جای گوندوگان، آرتور ملو و ستاره‌ی سابق یوونتوس و بایرن مونیخ، آرتورو ویدال را جذب کردند.

با اینکه گزارش‌های زیادی وجود داشت که نشان می‌داد بارسلونا هنوز هم به دنبال به خدمت گرفتن گوندوگان در اولین فرصت است اما بر اساس گزارش سان، گوندوگان در سیتی بسیار راضی است و قصد دارد به بازی کردن زیر نظر پپ گواردیولا ادامه دهد. دو سال از قرارداد گوندوگان با سیتی باقی مانده و سان می‌گوید این باشگاه قصد دارد با گوندوگان یک قرارداد بلندمدت دیگر امضا کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gzgj5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گواردیولا: برای صعود به بازیکنانم تبریک می‌گویم