تاریخ انتشار: 1397/06/24 08:42
کد خبر: 130350

ترکیب احتمالی دو تیم بایرن مونیخ - لورکوزن

بایرن مونیخ امروز شنبه در دشوارترین محک خود در فصل جاری رقابتهای بوندس‌لیگا به مصاف بایر لورکوزن خواهد رفت.
ترکیب احتمالی دو تیم بایرن مونیخ - لورکوزن

با اینکه رقابت بین این دو غول بزرگ فوتبال آلمان در سالهای اخیر به دلیل برتری بی‌بدیل بایرن در فوتبال باشگاهی این کشور فروکش کرده اما لورکوزن در دوران سرمربی جدید خود هایکو هرلیش به هر تقدیر توانسته بار دیگر از خاکستر سر برآورده و به رقیبی قدرتمند برای بایرن مونیخ بزرگ تبدیل شود. بایرن مونیخ در حال حاضر به لطف پیروزی‌های خود بر هوفنهایم و اشتوتگارت در دو بازی اول فصل در صدر جدول بوندس‌لیگا قرار دارد. بایرن در مقابل هوفنهام با اینکه به پیروزی رسید خیلی خوب بازی نکرد ولی در مقابل اشتوتگارت بار دیگر همان بایرن قدرتمند نشان داد و حالا نیکو کوواچ امیدوار است تیمش این هفته هم بتواند روند پیروزی‌های خود را حفظ کند.

لورکوزن اما این فصل شروع چندان موفقی نداشته و در دو بازی اول خود مزه‌ی شکست را چشیده است. البته می‌توان گفت که لورکوزن در قرعه‌کشی چندان خوش‌شانس نبود و در دو بازی اول، با حریفانی قدرتمند روبرو شده. واقعیت این است که لورکوزن در سه بازی اول خود در فصل جاری در مقابل سه تا از بزرگترین تیم های بوندس‌لیگا قرار می‌گیرد. لورکوزنی‌ها در حال حاضر تیم یکی مانده به انتهای جدول لیگ هستند و یکی از تنها چهار باشگاهی هستند که تا کنون حتی موفق به کسب یک امتیاز نشده‌اند. ولی هرلیش مطمئن است که شاگردانش روز شنبه می‌توانند در مقابل بایرن بزرگ، نبرد خوبی انجام داده و از نام پرافتخار باشگاه‌شان دفاع کنند.  

بایرن در ترکیب خود مسلماً از کیمیش به عنوان یکی از مهمترین بازیکنانش استفاده خواهد کرد. کیمیش در فصل جاری برای بایرن فوق‌العاده موثر بازی کرده و با حفظ توپهای عالی و سانترهای دقیقش یکی از مهمترین بازیکنان غول باواریایی بوده. اما تقابل کیمیش با سرعت خارق‌العاده‌ی لئون بیلی لورکوزنی در بازی امروز دیدنی خواهد بود. بایرن در بازی امروز به احتمال زیاد از آرایش 4-1-4-1 استفاده خواهد کرد.

اما در لورکوزن هایکو هرلیش که شاگردانش دو شکست پیاپی را تجربه کرده به احتمال زیاد با چند تغییر به میدان خواهد رفت هر چند سیستم مورد علاقه‌اش 4-2-3-1 به احتمال زیاد دست نخورده باقی خواهد ماند. رمضان اوزجان با اینکه در دو بازی قبلی نمایش‌های پر فراز و نشیبی داشته ولی به احتمال زیاد در بازی خواهد بود. لورکوزن همچنین از بازیکن جدید خود و دروازه‌بان شماره یکش لوکاس هرادکی رونمایی خواهد کرد. این دروازه‌بان سابق فرانکفورت در بازی امروز برای اولین بار با پیراهن لورکوزن بازی خواهد کرد.  

 

در تصویری که در زیر می‌بینید، ترکیب احتمالی دو تیم در بازی امشب را مشاهده می‌کنید:

14


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27a69g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


3 امتیاز شیرین باواریایی ها در زمین لورکوزن