تاریخ انتشار: 1397/06/24 10:12
کد خبر: 130340

ستاره ایرانی مهاجم اول بروژ مقابل دورتموند

در فاصله سه روز تا اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا رسانه های بلژیک از تصمیم سرمربی کروات بروژ برای بهره بردن از ستاره ایرانی به عنوان انتخاب اول در خط حمله پرده برداشتند.
ستاره ایرانی مهاجم اول بروژ مقابل دورتموند

ایوان لکو سرمربی کروات و موفق باشگاه بروژ در آخرین روزهای پنجره تابستانی با قراردادی رکوردشکن کاوه رضایی بهترین گلزن فصل گذشته شارلروا را به جمع شاگردانش اضافه کرد تا ستاره ایرانی صاحب پیراهن شماره 10 قهرمان بلژیک شود.

مهاجم ایرانی که در دومین بازی خود برای بروژ موفق به گلزنی از روی نقطه پنالتی شد در هر سه بازی که از ابتدا در ترکیب اصلی به میدان رفت نقش به سزایی در بردهای این تیم و یکه تازی آبی – مشکی پوشان داشت تا جایی که شب گذشته در آغاز هفته هفتم ژوپیرلیگ بعد از هفته ها مصدومیت و دوری از میدان حضور 74 دقیقه ای در مصاف با لوکرن داشت تا این تیم به برتری 2-1 برسد.

بروژ سه شنبه شب در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان در جدالی دشوار باید به مصاف بروسیا دورتموند آلمان برود از همین رو سایت voetbal24 در گزارشی مدعی شد با وجود در اختیار داشتن چند مهاجم سرشناس اما کاوه رضایی انتخاب اول ایوان لکو برای قرار گرفتن در خط حمله بروژ است از همین رو پایه تهاجمی قهرمان بلژیک روی حضور این ستاره گران قیمت قرار گرفته و طرفداران این تیم باید منتظر درخشش خرید ایرانی خود باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ppmyl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



بلژیکی ها: کاوه رضایی در تیم ملی آسیب دید

اولین گفت وگوی کاوه رضایی بعد از انتقال به بروژ بلژیک
رضایی: آرزوی قهرمانی لیگ بلژیک با بروژ را دارم

 بهبودی به موقع کاوه رضایی
کاوه رضایی به فهرست بروژ بازگشت