تاریخ انتشار: 1397/06/25 15:16
کد خبر: 130158

موضوعی که نقش مهمی در ناکامی های رئال دارد

رئال مادرید شب گذشته در زمین بیلبائو به تساوی 1-1 قناعت کرد در حالی که از خریدهای تابستانی تنها تیبو کورتوا در زمین حضور داشت.

خریدهای رئال همچنان به نیمکت نشینی ادامه می دهند بدون اینکه لوپتگی به آنها اعتماد کند. شب گذشته تنها کورتوا بود که در میدان حضور داشت و ماریانو و اودریوسولا روی نیمکت نشسته بودند. وینیسیوس نیز که در فهرست 18 نفره هم قرار نگرفته بود امروز برای تیم دوم رئال به میدان رفته است.

به نظر می رسید که در دیدار برابر بیلبائو بالاخره نوبت به ماریانو برسد تا اولین بازی خود پس از بازگشت به رئال را انجام دهد. رئال در شرایط تساوی 1-1، نیاز به گل برای پیروزی داشت و بازی هم در حال اتمام اما لوپتگی تصمیم گرفت لوکاس را به زمین بفرستد تا ماریانو برای انجام اولین بازی خود در لالیگا، یک هفته دیگر صبر کند(دیدار برابر اسپانیول). او البته چهارشنبه شب برابر رم در لیگ قهرمانان نیز فرصت قرار گرفتن در ترکیب رئال را خواهد داشت.

اودریوسولا هم که به عنوان یک ملی پوش جذب رئال شد، پس از پشت سر گذاشتن یک مصدومیت چند هفته ای، وارد فهرست 18 نفره شد اما 90 دقیقه نظاره گر بازی کارواخال بود. مشخص نیست که با وجود کارواخال، او چه اندازه فرصت بازی در رئال را پیدا خواهد کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jjjap

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بدشانسی بزرگ مدافع رئال مادرید