تاریخ انتشار: 1397/06/25 19:03
کد خبر: 130128

رونالدو گل زد، یوونتوس برنده شد

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس بالاخره موفق شد در هفته چهارم سری آ برای تیمش گلزنی کند.
رونالدو گل زد، یوونتوس برنده شد

 مهاجم 100 میلیون یورویی و پرتغالی بیانکونری امروز موفق شد در دقیقه 50 دیدار تیمش مقابل ساسولو دروازه حریف را باز کزده و به طلسم 5 ساعت و 20 دقیقه ناکامی خود در گلزنی در سری آ پایان بخشد.

روی یک ارسال کرنر و دفع توپ عجیب مدافع ساسولو که قصد داشت خطر را رفع کرده و توپ را به کرنر برستد، توپ به دیرک دروازه ساسولو برخورده کرده و در ریباند کریستیانو رونالدو موفق شد با یک ضربه تمام کننده دروازه حریف را باز کند.

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 65، این رونالدو با یک ضربه دیدنی از گوشه محوطه جریمه موفق شد دروازه ساسولو را باز کرده و دومین گل خود را نیز به ثمر برساند.

رونالدو پیش از این در دیدار برابر کیه وو، لاتزیو، پارما و نیمه اول بازی مقابل ساسولو در گلزنی ناکام مانده بود اما این طلسم بالاخره در اوایل نیمه دوم بازی امروز بیانکونری شکست.

این 2 گل بی شک باعث کاهش فشار روی ستاره 33 ساله یوونتوس خواهد شد و احتمالا او در هفته آتی کار راحت تری برای استمرار این روند در ترکیب تیمش خواهد داشت. نباید فراموش کرد رونالدو در این مسابقه هم تحت یارگیری شدید مدافعان ساسولو بود و معمولا حداقل 2 نفر وی را تحت محاصره خود در آورده بودند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39ddjw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



نگران عدم گلزنی رونالدو در ایتالیا نباشید!