تاریخ انتشار: 1397/07/17 19:49
کد خبر: 126921

عکس | جهانبخش به نیمکت نشینی راضی نیست!

هافبک ایرانی باشگاه برایتون در دومین روز حضور در اردوی تیم ملی با انگیزه و نشاط زیاد تمرینات خود را پیگیری کرد.

علیرضا جهانبخش به عنوان ستاره و آقای گل فصل گذشته لیگ هلند در ابتدای فصل با باشگاه برایتون در لیگ برتر انگلیس قرارداد امضا کرد تا به گفته خودش بازی در سطح جدیدی را تجربه کند.
مطابق انتظار جهانبخش در 7 هفته ابتدایی لیگ برتر انگلیس حضور ثابتی در ترکیب برایتون نداشت و یا بازی ها را از روی نیمکت تماشا کرد و یا در دقایق پایانی برای تغییر شرایط بازی وارد زمین شد.

اما این چیزی نبود که جهانبخش را راضی کند و او در این مدت آنقدر خوب تمرین کرد که در نهایت کریس هیوتن سرمربی تیمش را راضی کرد در بازی با وستهام در هفته هشتم لیگ برتر از او در ترکیب اصلی تیمش بازی بگیرد.

حالا جهانبخش بعد از اولین حضور فیکس در ترکیب تیم برایتون به اردوی تیم ملی آمده تا این بار برای حفظ جایگاه ثابت خود در این تیم بجنگد.

هرچند جهانبخش در حال حاضر مهمترین لژیونر فوتبال ایران است اما نباید فراموش کرد هرگز حضور او در ترکیب اصلی تیم ملی برای جام ملت ها گارانتی شده نیست چون ستاره ایرانی برایتون بازیکنان آماده ای مثل سردار آزمون، کریم انصاری فرد، سامان قدوس، کاوه رضایی و وحید امیری را در پست خود می بیند و باید مثل برایتون، در تیم ملی هم برای جایگاه خود بجنگد.

آنچه مسلم است جهانبحش از نیمکت نشینی فراری است و او همیشه سعی کرده با تمرین کردن و درخشش شرایط خود را در تیمی که در آن بازی می کند تغییر دهد و این روحیه ای است که در تیم ملی هم ادامه خواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xpkgp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب برایتون اعلام شد؛ جهانبخش بازهم نیمکت نشین شد!

بازتاب فراوان انتقال جهانبخش به لیگ برتر انگلیس
گران‌ترین بازیکن تاریخ برایتون