تاریخ انتشار: 1397/07/21 00:04
کد خبر: 126533

عربستان نتوانست حریف برزیل شود

برزیل موفق شد در دیداری دوستانه با 2 گل عربستان را مغلوب کند.
عربستان نتوانست حریف برزیل شود

 سلسائو در شبی که موقعیت های خوبی را در خانه عربستان از دست داد، در نهایت با 2 گابریل ژسوس و الکس ساندرو در لحظات پایانی نیمه اول و نیمه دوم موفق به شکست حریف آسیایی خود شد.

 

اولین فرصت برای برزیل در دقیقه 11 و روی اشتباه مدافعان تیم ملی عربستان ایجاد شد اما ضربه آگوستو با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. دقایقی بعد نیمار می توانست زننده گل اول سلسائو لقب بگیرد اما واکنش فوق العاده الاویس مانع باز شدن دروازه میزبان شد.

 

در دقیقه 26 و روی ارسال نیمار، صربه سر آگوستو در آستانه وارد شدن به دروازه عربستان بود اما یک بار دیگر سنگربان این تیم دروازه عربستان را نجات داد.

 

اما در اواخر نیمه اول برزیل بالاخره به گل رسید. پاس عمقی نیمار باعث شد گابریل ژسوس با دروازه عربستان تک به تک شده و با یک ضربه دقیق گل اول را به ثمر برساند تا 45 دقیقه نخست با برتری 0-1 سلسائو به اتمام برسد.

 

اولین فرصت نیمه دوم نیز برای تیم ملی برزیل ایجاد شد اما ضربه نیمار به دیرک دروازه عربستان برخورد کرد تا بدشانسی های او تکمیل شود.

 

در دقیقه 60 اولین فرصت مهم عربستان روی دروازه برزیلی ایجاد شد اما ضربه الفرج روی پاس الدوساری از درون محوطه به بیرون رفت.

 

در ادامه جریان بازی آرام شد و اتفاقی خاصی روی دروازه ها رخ نداد. در دقیقه 85 ریچالیسون می توانست با نفوذ به محوطه جریمه گل دوم را به ثمر برساند اما الاویس مانع گلزنی او شد اما داور با استفاده از VAR تصمیم گرفت گلر عربستان را اخراج کند. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد اما برزیل در دقیقه 95 و روی پاس نیمار، توسط الکس ساندرو به گل دوم هم رسید تا با همین نتیجه عربستان را مغلوب کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gzmb9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیدار دوستانه برزیل با عربستان به جای ایران!