تاریخ انتشار: 1397/08/10 10:00
کد خبر: 123765

برای ژوزه مورینیو احترام بیشتری قائل باشید

مائوریسیو ساری سرمربی چلسی خطاب احتمال خشمگین شدن هوادران این تیم را به جان خرید و خطاب به آنها گفت که باید برای ژوزه مورینیو احترام بیشتری قائل باشند.
 برای ژوزه مورینیو احترام بیشتری قائل باشید

هفته‌ی پیش در جریان دیدار چلسی و منچستریونایتد، هواداران آبی‌پوش در کنار زمین مشغول توهین به مورینیو بودند و آقای خاص با نشان دادن عدد سه با انگشتان خود به دوستداران چلسی یادآوری می‌کرد که در دوران هدایت او چلسی سه بار قهرمان لیگ برتر شده است.

 

ساری سرمربی این روزهای چلسی می‌گوید توهین‌های هواداران به مورینیو نادرست بوده. ساری در این باره گفت:" بله مورینیو با این باشگاه قهرمان شده و من معتقدم همه‌ی ما باید به او و هر کس دیگری که برای باشگاه افتخار بدست آورده احترام بگذاریم".

 

در جریان دیدار روز شنبه‌ی دو تیم در استمفورد بریج، بعد از به ثمر رسیدن گل تساوی‌بخش راس بارکلی در وقتهای تلف‌شده، مارکو یانی دستیار ساری با تحریک کردن مورینیو باعث شد نیمکت ذخیره‌های دو تیم متنشج شده و این تشنج به سکوها هم سرایت کند. تشنجی که به توهین هواداران چلسی به آقای خاص منتهی شد.

 

اما ساری بعد از بازی پذیرفت که اشتباه از چلسی بوده و به همین خاطر از مورینیو عذرخواهی کرد. یانی به خاطر حرکتش از طرف باشگاه چلسی جریمه خواهد شد و حتی ممکن است هفته‌ی  آینده با جریمه‌ی فدراسیون فوتبال انگلیس هم روبرو شود.

 

مورینیو در این باره گفت:" مشکل از واکنش من نبود. از حرکات دستیار ساری بود. نمی‌شود که هر کسی هر کاری دلش خواست بکند و بعد بگوید تقصیر مورینیو است که از این کارها می‌کند. البته آنها عذرخواهی کردند و همه چیز روبراه شد".

 

بعد از بازی مورینیو همچنان خشمگین بود و در حوالی رختکن چلسی ایستاده بود تا اینکه ساری، دستیار خود را بیرون آورد تا از مورینیو عذرخواهی کرده و قائله به پایان برسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qq5m8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مورینیو: من کسی بودم که صلاح را برای چلسی خرید!