تاریخ انتشار: 1397/08/10 14:58
کد خبر: 123724

صبر لیورپولی‌ها نتیجه داد/ صلاح بازگشته است

خبر محو شدن محمد صلاح بسیار اغراق‌آمیز بود. او حالا در سه بازی اخیر لیورپول چهار گل زده است و به‌نظر می‌رسد که دوباره آن توانش را باز یافته است. زدن گل باعث می‌شود یک مهاجم آمادگی بیشتری پیدا کند.
صبر لیورپولی‌ها نتیجه داد/ صلاح بازگشته است

اعتماد به نفس او مقابل کاردیف عالی بود؛ حتی پیش از آن‌که برای لیورپول گل بزند. صلاح حتی تلاش کرد که یک ضربه کرنر را به‌صورت مستقیم وارد دروازه حریف کند. او این کار را در تیم ملی مصر در هفته‌های اخیر انجام داده و از روی نقطه کرنر گل زده بود.

گلی که او به کاردیف زد باعث شد از او ستایش فراوانی شود اما بیش از همه باید از نمایش تمام‌عیار او تعریف کرد. این بازیکن مصری در طول بازی بسیار پرتلاش بازی کرد و بازی ترکیبی او باعث شد برای هم‌تیمی‌هایش فرصت ایجاد شود. سانتر از عمق او، سه دقیقه بعد از گل اول مسابقه، به ویرجیل فان‌دایک رسید و او هم ضربه سری زد که به تیر دروازه برخورد کرد.

صلاح آماده است و دارد می‌درخشد. او تابستان پرمشغله‌ای داشت و با اتحادیه فوتبال مصر هم به مشکل برخورده بود اما حالا به‌نظر می‌رسد که تابستان برای او فراموش شده باشد.

کار صلاح برای تکرار فصل پیش که در آن رکوردشکنی کرد، بسیار دشوار بود اما کلوپ و لیورپول حالا می‌توانند آسوده‌خاطر باشند، چراکه دوره ناکامی‌های صلاح به پایان رسیده است. آن دوره متعلق به ابتدای فصل بود و حالا صلاح دوباره عالی بازی می‌کند. صبر لیورپولی‌ها نتیجه داد. صلاح بازگشته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45obed

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اتفاق ویژه برای اعجوبه فوتبال مصر