تاریخ انتشار: 1397/08/16 00:17
کد خبر: 122884

پوگبا:از عملکرد خودم و دستاوردهای این 2 فصل راضی هستم

پل پوگبا، هافبک فرانسوی یونایتد تاکید کرد از عملکرد 2 سال اخیرش در این تیم راضی است.
 پوگبا:از عملکرد خودم و دستاوردهای این 2 فصل راضی هستم

اگرچه اخبار فراوانی در مورد بازگشت پوگبا به یووناید شنیده شده است، اما او در کنفرانس مطبوعاتی دیدار برابر این تیم در مورد دوران حضورش در یونایتد صحبت کرد.

پوگبا گفت: در ابتدا باید بگویم که از انتخاب یونایتد پشیمان نیستم. زمانی که راهی این تیم شدم یوونتوس در لیگ قهرمانان و یوناتد در لیگ اروپا بازی می کردند اما من به این تیم انتقال پیدا کردم تا به آنها کمک کنم به بالاترین سطح بازگردند.

ما اهداف زیادی داریم و هیچکدام برای من تغییر نکرده است، من از انتخاب یونایتد پشیمان نبوده و بسیار خوشحالم که دوباره به یونایتد بازگشته ام و مطمئن هستیم که به بهترین نتایج را کسب خواهیم کرد.

در فصل اول ما سه قهرمانی به دست آوردیم، در سال دوم سهمیه لیگ قهرمانان گرفته و به فینال جام حذفی رفتیم که من این عملکرد را خوب می دانم. قطعا ما همیشه از خودمان انتظار بیشتری داریم اما من فکر می کنم ما در مسیر درستی هستیم و اگرچه همیشه می توانیم بهتر عمل کنیم، اما من از عملکرد خودم و دستاوردهای این 2 فصل راضی هستم. ما منچستریونایتد هستیم و همیشه اهداف بلندتری داریم. این فصل هم هنوز به پایان نرسیده است بنابراین ما در پایان نتایج را خواهیم دید."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l8v8r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عکس | واکنش جالب مورینیو به اشتباه عجیب پوگبا

پوگبا: اِزار بهترین بازیکن حال حاضر لیگ برتر است
جو اولدترافورد در بازی با نیوکاسل آتشین بود